Çarşamba, Nisan 05, 2023

Seyrüsefer Defteri 147

++ Empire of Light (2022) teatral, iyicil ve nostaljik, türü sevenler için "hatırlıyorum" romantizmi (31 Mart).++ Anadolu Leoparı (2021) atmosferi ve iyi oyuncuları olan sahneleri var (30 Mart).++ Lauchhammer - Tod in der Lausitz (2022) Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (29 Mart).++ The Eye of Istanbul (2016) Ara Güler belgeseli, fotoğraflar haliyle çok çok güzel, yeni bir şey de söylemiyor ama derli toplu (28 Mart).++ Un beau matin (2022) ümit ile ümitsizliğin içeçeliğini, katlanma gayretini, değiştiremeyecek olmanın farkındalığı anlatılmak istemiş, insani ve üzücü (27 Mart).++ Lauchhammer - Tod in der Lausitz (2022) Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (26 Mart).++ Diabolik Ginko Attacks (2022) uzun zamandır bu ölçüde iddialı ve "kötü" bir uyarlama seyretmedim, şaşırtıcı ölçüde başarısız ve farkında değil (25 Mart).++ Malazgirt 1071 (2022) hamaseti anlıyorum ama aksiyonun serüvenci tarafı olmalı, vasat altı (24 Mart).++ Umut (1970) ikinci kez seyrettim, kesin kararım, hikayenin vardığı yeri değil şehrin kenarlarına ilişkin tutumunu seviyorum (23 Mart).++ Paranın Kokusu (2018) ciddi olarak kötü, seksenli yıllar trt dizisi gibi bir şey (22 Mart).++ Our  Ladies (2019) Gençkızlık nostaljisi ve romantizmi, kötü değil ama o kadar da ilginç değil (21 Mart).++ The Bobs Burgers Movie (2022) her şey bildiğimiz gibi sadece uzun bir bölüm olmuş, kuş kondurmamış (20 Mart).++ A Man Called Otto (2022) iyicil bir film, iyileştirici unsur flaşbeklerde kaldığından güç kaybediyor, onu bu kadar görünce ölümüne üzülmemiz de gerekiyor çünkü (19 Mart).++ Boston Strangler (2023) dizi olabilirmiş, potansiyelli hikaye, iyi anlatılmış, aurası güçlü (18 Mart).++ W jak morderstwo (2021) Agatha C. parodisi olmuş, müzikler filan, yetmişli yıllarda televizyon için çekilmiş gibi (17 Mart).++ Marlowe (2022) oyuncu seçimleri, senaryodaki fazlalıklar filmi yapay göstermiş (16 Mart).++ Pamela, a Love Story (2023) medyatikliğin, seks sembolü olarak yaşamanın ve yaşlanmanın trajedisini güzel anlatmış diyelim (15 Mart).++ Totenfrau Sea1 Ep5 ve 6'yı seyrettim (13 Mart).++ Mad God (2021) filmin üretim hikayesi filmden ilginç, yetmiyor (12 Mart).++ Luther The Fallen Sun (2023) aksiyon işi olmuş, edebi tat ve zeka oyunları tribüne oynayacağız diye olmalı, epeyce azaltılmış, BBC Holivut'u taklit ettiğinde dünyanın renklerinden biri kayboluyor gibi hissediyorum (11 Mart).++ Totenfrau Sea1 Ep3 ve 4'ü seyrettim (10 Mart).++ Rüzgarın Hatıraları (2015) başarılı bir görsel aura kurulmuş, hikaye bazen çok şey söylemek istemiş, seyrelmesi gerekirmiş (9 Mart).++ Blonde (2022) MM yorumlarından biri, beklentim yüksek değildi, bir farklılık gördüm meğer işin içinde Joyce Carol varmış (7 Mart).++ Il mio nome è vendetta (2022) intikam hikayesi, inişi çıkışı var, türün meraklısına, nefsini köreltecektir (6 Mart).++ The Ritual Killer (2023) vasat altı aksiyon (5 Mart).++ İyi Adamın On Günü (2023), yetmişli yıllarda çekilmiş gibi, Fransız aksanlı ve Hollywood esintili gibi, uyarlama gibi, yorumu ilginç buldum (4 Mart).++ Un hombre de acción (2022) iyi anlatılamamış ama potansiyelli bir hikayeymiş, iyimserliği mi abartmışlar anlamadım, ilk yarım saatte çakılıyor (3 Mart).++ The Nile Hilton Incident (2017) güzel ve cesur, ilham verici (2 Mart).++  Benim Sinemalarım (1990) vizyondayken kaçırmıştım, yıllarca merak ettim, estetik bir arayışı varmış, semboller, simgeler, göndermeler, gezinmek istemiş (1 Mart).++


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails