Pazartesi, Ağustos 01, 2022

Seyrüsefer Defteri 142

Prizefighter The Life of Jem Belcher (2022) iki asır öncesinden bir boks filmi, ucuza kaçmışlar, senaryonun motivasyonu yarım yarım, falan filan olmuş (31 Temmuz).++  Grom: Chumnoy Doktor (2021) Süper kahraman evreninin her bir klişesini kullanan gişe filmi, komedi avantür, suyunun suyu, Ruslar nasıl yapmış diye izliyor insan (30 Temmuz).++ Gypsy Wildcat (1944) döneminin ilerisinde bir coşkusu, kalabalığı ve kostüme ihtimamı var, tabii ki teatral ve oyuncuları ışıltısız (29 Temmuz).++ The Old Man Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (28 Temmuz).++ Black Site (2022) palavracı bir senaryo, kıvamını bir türlü bulamayan bir aksiyon, of puf (27 Temmuz).++ Snabba Cash Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (26 Temmuz).++ The Gray Man (2022) pahalı iş olmuş, o parayı sadece ekşınla ilerlesin diye harcamışlar (25 Temmuz).++  Lightyear (2022) senaryosunu sevdim, basitleştirmeleri filan iyi deneme (24 Temmuz).++ The Terror Sea1 Ep.9 ve 10'u seyrettim (23 Temmuz).++Adventures of Don Juan (1948) Dumas romanı olmuş, kılıçbaz filmlerden, beyfendi pıyy Kraliçe'ye bile (22 Temmuz).++ Snabba Cash Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (21 Temmuz).++ Sen, Ben Lenin (2021) bu kadar çok ünlünün biraraya gelmesi ilginç olmuş (20 Temmuz).++ Ghahreman (2021) yalanlar, kurnazlıklar, kıvırmalar, zaafiyetler hakkında garip ve güzel bir film (19 Temmuz).++ Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022) kötü tam kötü olmayınca çocuklar  gerilmişler midir diye düşünüyor insan, Marvel zekalı, Disney görünümlü bir film daha diyelim (18 Temmuz).++ Pixote: A Lei do Mais Fraco (1980) sert ve rahatsız edici bir film, niye bu kadar sene sonra bile konuşulabildiği anlaşılıyor (17 Temmuz).++ The Black Phone (2021) ortalamanın üzerinde bir büyüme hikayesi olmuş, grafik roman etkisi (16 Temmuz).++  La noche más larga Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (15 Temmuz).++ Mandy (2018) karısını öldürüyorlar o da intikamını alıyor, renk oyunları, çeşitli imalar filan var ama bu hikaye cümlesinin üstüne bir şey koyamamışlar (14 Temmuz).++ Ghasideyeh gave sefid (2020) filmin temelinde bir abartı var, bilerek izliyorsunuz, potansiyelli hikayeymiş (13 Temmuz).++ Todos lo saben (2018) Latin dursa da Farhadi hikayesi olduğu baştan sona kendini belli ediyor, gücünü yavaşlığından alan gerilimi güzel (12 Temmuz).++ Metri Shesh Va Nim (2019) İran polisiyesi diye izledim, değişik ve ilham vericiydi (11 Temmuz).++ The Salvation (2014) western kontenjanı, ikinci kez izledim, türün klişesi neyse onu istiflemişler, oyuncu enerjisi, seyri ve temposu var ama kötü adamı derinleşebilse başka türlü güçlenirmiş, daha doğru olurmuş diyelim (10 Temmuz).++ Quicksand Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (9 Temmuz).++ The Sea Beast (2022) Disney reçetesiyle yazılmış ama hikaye kahraman kızla "başlamıyor", yarım saat sonra dahil oluyor, o handikabı olmuş (8 Temmuz).++ Snabba Cash Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (7 Temmuz).++ Quicksand Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (6 Temmuz).++ The Unbearable Weight of Massive Talent (2022) beklediğim, merak ettiğim bir filmdi, minnoş olmuş, ilk esprinin üstüne çıkamamışlar (5 Temmuz).++ Wir können nicht anders (2020) hah ilginç bir şey olacak vehmi verip, her on dakikada bir yeni bir filme başlayan bir film olmuş (4 Temmuz).++ Quicksand Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (3 Temmuz).++ Crimes of the Future (2022) film hakkında herhangi bir fikrim yoktu, seyrederken "Cronenberg filmi gibi" dedim, zaten de öyle olmuş (2 Temmuz).++ Guilty (2021) tiyatro oyunu olabilirmiş, tek kişilik performans isteyen bir hikaye (1 Temmuz).++



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails