Pazartesi, Ağustos 01, 2022

Eski Ağza Yeni Taam

2012 yılında, on yıl önce, blogta aynı isimli bir yayınım varmış, Get Carter, Third Man ve Dick Tracy filmleri için yeniden çizilen beş ayrı afiş çalışmasını paylaşmış ve her görselin altına da aldığım kaynakları belirtmişim....

Hatırlamıyorum elbette.

Bugün, Bloggerdan bir mail aldım, o paylaşımım, topluluk kurallarına uymadığı için geçici olarak yayından kaldırılmış...revize etmemi istiyorlar. Vay dedim, ilk kez başıma geliyor. Nahoş bir şey mi yazmışım diye endişelendim önce, ne olabilir diye meraklandım. Yapmıyorum gibi geliyor ama siyaseten doğruculuk günbegün yaşam alanını genişletiyor. 

Değilmiş, tek satır yazı yazmamışım.

Benim anladığım, kullandığım afişlerinden birinin sahibi, telifsiz kullanıma izin vermemiş, şikayet etmiş, olabilir, hakkıdır... E ne yaptım, revize etmekle filan uğraşamadım ve yayını külliyen kaldırdım.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails