Perşembe, Mayıs 04, 2023

Seyrüsefer Defteri 148

++ Forsvinningen - Lørenskog 31 oktober 2018 (2022) Sea1 Ep.1-5'i seyrettim (29-30 Nisan).++ Babylon Berlin Sea4 Ep.7 ve 8'ı seyrettim (28 Nisan).++ Çatlak (2020) beğendim, ilk kısımla ikinci kısım arasında daha çok cereyan olsa, daha yükselirmiş (27 Nisan).++ Wild is the Wind (2022) Afrika polisiyesi diye başladım, malzeme de vardı ama fena dağıldı (26 Nisan).++ La isla mínima (2014) bir atmosferi var, karakterlerini yaşatmış, muamması fena değil, iyi polisiye (25 Nisan).++ Mezarlık Sea1 Ep.1'i seyrettim (24 Nisan).++ Dahmer Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (23 Nisan).++ ++ Boğa Boğa (2023) Netflix hamburgerlerinin üzerinde eli yüzü düzgün bir film olmuş (22 Nisan).++ Biz kimden kaçıyorduk Anne Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (21 Nisan).++ Babylon Berlin Sea4 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (20 Nisan).++ The Frozen Ground (2013) malzemesi varmış aslında, katile değil kurtarılan kıza dayandırmak istemişler, odak dağılmış (19 Nisan).++ Tetris (2023) komediye bu denli yükleneceklerini düşünmemiştim, bir telif hakkı kavgası varmış, onu da öğrenmiş olduk (18 Nisan).++ Jack the Rippper, Is it Real? (2015) enformatik ve meseleyle ilgili spekülasyonlar güzel toparlanmış (17 Nisan).++ Babylon Berlin Sea4 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (16 Nisan).++Amsterdam (2022) gereksiz bir kalabalığa, saçmalaşan bir patetikliğe sahip, gücünü kullanamamış, kullandığını sanarak kendine aşık olmuş film örneği (15 Nisan).++ Tamirci (2022) garip bir vasatlığı var, bu kadar ünlünün bir araya gelip böyle bir iş ortaya çıkarması filan pıyyy (14 Nisan).++ The Perfumier (2022) Suskind ilhamıyla yazılmış, kızın sesi toparlamak için kullanılmış, romanın ve fikrin karanlık erotizmi ve fantastik iştahı berhava olmuş (13 Nisan).++ 8 mm (1999) sinemada izlemiş, rahatsız da olmuştum, epey unutmuşum, sağcı film, muamma bitene kadar güzel ilerliyor (12 Nisan).++ Babylon Berlin Sea4 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (11 Nisan).++ Que Dios nos perdone (2016) polisiye eksen iddiasına rağmen çarpıcı değil, asıl mahareti karakterleri ve yan hikayelerinde, iyi polisiye (10 Nisan).++ Oh Belinda (2023) Netflix ortalaması, zamanın popüler klişesi filan nedir diye düşünülürse örnek olarak kullanılabilir, bana karakterlerin idrakla ilgili yavaşlıkları ilginç geldi, planlanmış bir zeka düşüklüğü (9 Nisan).++ İstanbul yolculuğu (6-8 Nisan).++ Athena (2022) kamera kullanımı ve kalabalığı kullanma biçimi bana yakın ve ilham verici (5 Nisan).++ Lauchhammer -  Tod in der Lausitz (2022) Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (4 Nisan). ++ 65 (2023) gemi kaza geçirir, bir gezegene düşer, o gezegen 65 Milyon önceki dünyadır ve neler neler, pek parlak denemez (3 Nisan).++ Avatar The Way of Water (2022) bu tür filmler nasıl nitelenebilir bilmiyorum, güzel görüntüler ve ilginç, bir karakter yığını var, görselliği kadar güçlü bir hikaye sebebi aranmamış (1-2 Nisan).++

1 yorum:

Onur Ç. dedi ki...

"Var Bunlar" diye Turk bir dizi kesfettim, senaryo ve oyunculuklar bakimindan asiri sevdim.

Related Posts with Thumbnails