Pazartesi, Şubat 03, 2020

Seyrüsefer Defteri 114


Hastane günleri (29-31 Ocak).++ Ava  (2017) sevdiğim türden ergenlik krizleri, keşfedişler, büyüme hikayeleri (28 Ocak).++ Alice Through The Looking Glass (2016) Tim Burton çekmiş sanıyorsunuz (27 Ocak).++ Loving (2016) insan türünün alçaklığı hakkında küçücük bir hikaye (26 Ocak).++  Busanhaeng  (2016) iyi aksiyon olmuş (25 Ocak).++ Watchmen Sea 1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (24 Ocak).++ Funda ileTırnak İçinde Hizmetçiler oyununa gittik, bu kadar meslek özcülüğü yapmasalar daha iyi metin olacakmış, tempoları var (23 Ocak). ++ Under the Silver Lake (2018) güzel sahneleri olan filmlerden, gerisi göndermeler, dolambaçlar, falanlar ve filanlar (22 Ocak).++ Sex Education Sea2 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (21 Ocak).++ Loving Pablo (2017) hikayesi artık "bilindik" sosları ve oyunculuğu izliyor insan (20 Ocak).++ Primal Sea1 Ep. 1, 2, 3, 4 ve 5'i seyrettim, biraz Conan, biraz Gon, üstüne bir de "vahşi yol arkadaşı" hiç fena değil (19 Ocak).++ Watchmen Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (18 Ocak).++ How to talk to Girls At parties (2017) hikayesi zaten güdüktü, gerisi punk nostaljisi olmuş (17 Ocak).++ Johny English Strikes Again (2018) çocuksuluğu vardı ama çocuklara oynamamışlardı, denemişler, olmamış (16 Ocak).++ The Old Man & The Gun (2018) çok yaşlı kalmışlar, hikayeden çok o fasıl öne çıkmış, harakiri olmuş (15 Ocak).++Motherless Brooklyn (2019) edebiyat uyarlaması olduğu anlaşılıyor, çok karakterli, arada güç kaybediyor, daralmalıymış ama sevdim (14 Ocak).++ Ford V Ferrari (2019) gişe filmi, senaryo geriliminden çok karakter tutkusu var filmde, oyuncu sürüklemiş (13 Ocak).++Bohemian Rhapsody (2018) Queen'e olan zaafımdan dolayı korkarak seyrettim, belgesel gibi demişlerdi, o derece değilmiş iyi film çıkarmışlar (12 Ocak).++ The Mandalorian Sea1 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (11 Ocak).++Ready or Not (2019) bir inandırıcılık sorunu var, komedi desen o da değil (11 Ocak).++ İstanbul yolculuğu (10 Ocak).++ The Mandalorian Sea 1 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (9 Ocak).++ Rambo Last Blood (2019) niye yaptıklarını çok anlamadım ama seyrettim, final muharebesi yanlış yerde geçmiş ondan eminim (8 Ocak).++ True Crimes (2016) oyuncunun ters köşesi, auranın soğukluğu ilginç ama polisiyesi "büyük"değil, mimiklerle büyütülüyor, finali beğendim o ayrı (7 Ocak).++ Men in Black International (2019) enerjisi de mizahı da var, seriyaller zaten başka bir hamur oldular, çok katmanlı pazarlanıyorlar, sinemalarda değil avm'de oynuyorlar (6 Ocak).++Taksim Hold'em (2017) beklediğimden iyi çıktı, bazen teatral oluyor ama iyi sahneleri var, izlettiriyor (5 Ocak).++The Mandalorian Sea 1. Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (4 Ocak).++ I, Tonya (2017) belgeselci havası, senaryo muzipliği ilginç ama bir yerden sonra dezavantaja dönüşüyor (3 Ocak).++ The Vanishing (2018) "Dünyanın Ucundaki Fener" havasında olan her filmi beğenirim, atmosfer güzel, iyi gidiyor, bir yerde falso veriyor, ilk ölen kadın olsa (ki filmde kadın yok) hikaye başka olacak (2 Ocak).++ The Mandalorian Sea 1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (1 Ocak). 


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails