Cumartesi, Aralık 25, 2021

Senaristler

Hep aklımdaydı da, Bozkır2 bitince cesaret edip kalkıştım, senaryo işlerinde bizimle çalışabilecek yeni bir yol arkadaşımız daha olsun istiyordum. Bir duyuru paylaştık, hayat zor, sektör ilgi çekici şu bu... Çok başvuru oldu, ilgi gösterenlerin yüzde doksanını daha en baştan çeşitli nedenlerle elemek zorunda kaldık... 

Adayları sayı olarak önce 16'ya sonra da 2'ye düşürdük filan...Birebir konuştuk, birlikte grup çalışması yaptık, hatta son ikisiyle geçtiğimiz çarşamba gününe kadar bir süre birlikte çalıştık. 

Piyasanın uzağında bir yerde, Ankara'da yaşıyorum. benim kaçma arzumdan veya uzak şehirde yaşıyor olmamdan olabilir, sektörden çok az insan tanıyorum.  2010 yılından bu yana senarist olarak çalışıyorum, düşünün, beş ya da altı senarist biliyorum, ancak o kadar... Bir iş yapıyorsunuz ve benzerlerinizi tanımıyorsunuz. 

Bu süreç o bakımdan bana ilginç geldi, pek çok senarist deneyimi dinledim, çoğu için haksızlıklarla dolu hikayeler demek gerekiyor... Üzücü, yıpratıcı, insanı öfkelendiren garip tecrübeler... Konuştukça şunu anlıyorsunuz, mesele iyi hikaye anlatmak-iyi senaryo yazmak değil, kesinlikle sadece o değil veya, süreci bütünüyle kontrol edebilmek, yapımcıyı ve kanalı idare etmek, mesafe kurabilmek, paranızı alabilmek filan... 

2 yorum:

Ahmet Ercan dedi ki...

Senaryo ekibinizde ben de yer almak isterim.
Bunun için ne yapmalıyım?
Duyuruları nereden paylaşıyorsunuz?
Cevabınız beni mutlu edecektir.
İlginiz için Şimdiden teşekkürler.

Levent Cantek dedi ki...

Merhaba, şu ara birini aramıyorum ama ihtiyaç olursa sosyal medya hesaplarımdan duyuru yapıyorum. Kolaylıklar diliyorum.

Related Posts with Thumbnails