Çarşamba, Eylül 11, 2019

Kuşlar Yalan Söyler



Mor Menekşeler (2011-2012) dizisinde yapımcı  müzik işinde eli sıkı davranıyor, 1950 yılında geçen hikaye için dönem şarkılarına para harcamak istemiyordu. Bir süre sonra para harcamadan  halletmek, işi bizim amatör heveskarlığımıza yüklemek istedikleri anlaşıldı. Öyle bir hale geldi ki, dizinin müziklerini yapan Onur (Özmen) ile birlikte özgün tango şarkı hazırlamak zorunda kaldık. Güfteyi ben yazıyordum, Onur besteyi yapıyor, sözleri müziğe göre evirip çeviriyorduk.

Biz gönüllü olunca önce bir tango daha istediler, sonra da bir sanat müziği...

Tango bir dans müziği-temposu olunca doğrusu söz yazmak bana o kadar da zor gelmemişti. İş, nihavend bir şarkı yapmaya gelince tahmin edemeyeceğim kadar güçleşti. Onur'un da bu konuda tecrübesi olmayınca, işle daha ilgili birilerinden de yardım istemiştik galiba...

Maksadımız "meyhane" ve demlenme şarkısı yapmaktı. Dizideki kabadayılarımız şaraphanede oturup planlar yaparken fonda içli, o senelerin havasında bir şarkı çalacaktı.

Onur, youtube'a şarkıyı yüklemiş...yeni gördüm, paylaşayım dedim.Zoraki güftekarlığımın nihavent makamında geçen serüveninin sonucu böyledir işte... Onur'un kulakları çınlasın.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails