Perşembe, Nisan 02, 2015

Seyrüsefer Defteri 57



++ Black Sea, hikâyeyi vareden ana fikir mantıklı değil, yürümüyor, film olsun diye film olmuyor (31 Mart). ++ Better Call Saul Sea.1 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (30 Mart). ++ Bana Masal anlatma, çok hoş diyaloglar var ama sinematografisi zayıf, o sarı kız niye var belli değil mesela (29 Mart). ++ Forbrydelsen Sea2 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (28 Mart). ++ Pride, aklı başında bir gişe filmi, sınırları zorlayan, sınırlarını bilen (27 Mart). ++ Forbrydelsen Sea. 2 Ep 5 ve 6'yı seyrettim (26 Mart). ++ Şarkı Söyleyen Kadınlar, Reha Erdem ortalamasının epeyce gerisinde (25 Mart). ++ Better Call Saul Sea. 1 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (24 Mart). ++The Water Divine, hamam sahnesinde filmi bırakmak istedim, oryantalliği hikâyenin önüne geçmiş (22 Mart). ++ Forbrydelsen Sea. 2 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (21 Mart). ++ Yeh Jawaani Hai Deewani, Hint filmi, büyük gişe yapmış, şarkılı renkli, film gibi izleyemedim, ne yapmışlar ona baktım (20 Mart). ++ Fifty Shades of Grey (2015) umutlu değildim ama bu kadar kötü çıkacağını ummamıştım (19 Mart). ++ Forbrydelsen Sea. 2 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (18 Mart). ++ Standby, filmde bir numara yok ama sevimli, sevdim (17 Mart). ++ Grantchester Sea. 1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (16 Mart). ++ Men Women and Children (2014), ergen dünyasıyla ilgili ilham verici br film, ilginç (15 Mart). ++ Summer of Blood, film kötü ama başrol oyuncusu ve yönetmeni Onur Tükel isimli bir Türk, o açıdan bir ilginçliği var (14 Mart). ++ Outcast, Cage kötü oyunculuğun ne olduğunu gösteriyor (13 Mart). ++ Masters of Sex Sea2 Ep 3 ve 4'ü seyrettim (12 Mart). ++ Avenged, Güney Afrika polisiyesi olduğu için seyrettim, vasat altı (11 Mart). ++ The Imitation Game, iyi oyunculuk var, hikâye klişe (10 Mart). ++ Exodus Gods and Kings, görselliği izliyorsun, atmosfer filmi, hikaye yok gibi bir şey, Ridley abi mainstreamı biliyor (9 Mart). ++ Alexander and the Terrible Horrible No Good Very Bad Day Get On Up, Disney iyimserliği, uyarlama, sevimli (8Mart). ++ Get On up (2014) müzisyen biyografilerini seviyorum, Funk Ulan! (7 Mart). ++ The Hundred Foot Journey, ha burdan dizi çıkarmış, yemekler, sevenler, neşeli öfkeler falan filan (6 Mart). ++ The Hobbit, Battle of the Five Armies, nihayet seyrettim, beklediğim gibi çıktı, irtifa kaydediyordu, çakılmış (5 Mart). ++ Better Call Saul Sea.1 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (4 Mart). ++ Night at the Museum Secret of the Tomb bol yıldızlı çocuk filmi. Bolluk yüzünden hikayesini ilerletemiyor, oyunculara dayanıyor (3 Mart). ++ Masters of Sex Sea2 Ep 1 ve 2'yi seyrettim (2 Mart). ++ American Heist (2014) bildik bir konu, gidişatı ve sonu belli, eh diyorsun bir iki oyunculuk var (1 Mart).


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails