Pazartesi, Aralık 01, 2014

Seyrüsefer Defteri 53



Fargo Sea 1 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (30 Kasım).+ The Two Faces of January, Highsmith uyarlamasıymış, izlerken anlıyorsun uyarlama olduğunu, güzel hikâye (29 Kasım). + İstanbul Seyahati (28 Kasım). + Ortaya karışık trash: Call Girl of Cthulhu (2014) ve Late Phases, ikincisi trash değil gibi gelebilir o ayrı (27 Kasım). + Dracula Untold (2014), Dracula, Fatih'i öldürmez mi? Et suyu çorbası, sade suya tirit (26 Kasım). + A Walk Among the Tombstones, Scudder uyarlamasıymış. Neeson uymuş mu bilemedim, intihar sahnesi güzel olmuş (25 Kasım). + Blended, aile komedisi diyelim, vasat senaryo (24 Kasım). + Lucy, merak ettiğim filmdi, çok makalemsi olmuş, matrix sonrası aksiyonlardan (23 Kasım). + Guardians of the Galaxy, eğlenceli bir space-opera (22 Kasım). + The Salvation, Danimarka westerni, iddialı bir global film istemişler, hikâye klişe, bir on dakikaya daha ihtiyaç varmış (21 Kasım). + Sex Ed ve American Burger biri komedi, diğeri korku komedi, ilki daha iyi olmakla birlikte vasat filmler (20 Kasım). + Isabelle (Yi sa bui lai), hikâyesi şaşırtmak üzerine kurulu, başka bir şey daha çıkacak derken film bitiyor, tavsıyor (19 Kasım). + Jersey Boy, Eastwood ölürse Holivut çook eksik kalacak, müzikal biyografileri seviyorum, can't take my eyes off you (18 Kasım). + Stage Fright (2014), müzikal kısmı için kısmen başarılı diyeceğim, film bir noktadan sonra tepe üstü gidiyor (17 Kasım). + In Secret, bana ne olacağına karar verememiş bir film gibi geldi (16 Kasım). + A Most Wanted Man (2014), yakın zamanlarda seyrettiğim en iyi casusluk filmi. Le carre işi diyordum ki meğer ondan uyarlamaymış (15 Kasım). + Hastane Günleri (12-13-14 Kasım). + İstanbul Seyahati (7-8-9-10 Kasım). + Dawn of the Planet of the Apes (2014), kimi bakımlardan ilginç, senaryo klişe (6 Kasım). + Nymph-Killer Mermaid, Sırp gişe filmi, nasıl yapmışlar diye izledim, bir X-Files bölümü çıkar, o kadar dar (5 Kasım). + The November Man (2014), klasik casusluk filmi, aksiyon, uyarlamaymış (4 Kasım). + Fargo Sea 1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (3 Kasım). + Plastic, sevdiğim oyuncular için seyrettim, gişe filmiymiş (2 Kasım). + Knicks final bölümünü seyrettim (1 Kasım).


 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails