Pazar, Eylül 03, 2023

Seyrüsefer Defteri 152

++ The Three Musketeers DArtagnan (2023) hızlı anlatmışlar, a diyorsun atladılar, meğer devamı da varmış, serüven klasiğidir, çok sevdiğimden olabilir film beni kesmedi (31 Ağustos).++ The Dive (2023) kurtarıcıya daha çok engel konsaymış, gerilimi artarmış (30 Ağustos).++ Big George Foreman (2023) güzel anlatılmış epey sahnesi var ama ben tasarımı muhafazakar buldum (29 Ağustos).++ Meg 2 The Trench (2023) saçma filan ama kendi türünde aksiyonu başarılı (28 Ağustos).++ Gran Turismo (2023) iddiasını karşılayan, tempolu, başarılı bir yarış filmi, Tuna ile gittik (27 Ağustos).++ Vengeance (2022) çok Amerikalı ve çok makalemsi bir tarafı var ama ilginç yönleri yok değil (26 Ağustos).++ Horse Girl (2020) sevdim diyemem, gıdım gıdım izledim, bit tek sahneden etkilendim, zıvanadan çıkması güzel kurulmuş (25 Ağustos).++ Katakulli (2022) televizyon romantizmi, yaz dizisi kıvamında iş (24 Ağustos).++ Ticket to Paradise (2022) Gişe filmi, aile komedisi, Clooney olmasa olamayacak film (23 Ağustos).++ Infinite Storm (2022) doğayla mücadele filmi ama mesele o kadar da geçmiyor bize (22 Ağustos).++ Kinatay (2009) rahatsız edici bir film, gerçekçiliği şiddetle kuran sert bir şey (21 Ağustos).++ Blue Beetle (2023) Tuna ile gittik, vasat altı, Latin yorumu nasıl diyerek seyrettim (20 Ağustos).++ Guy Ritchie's The Covenant (2023) siyasi tavrını, Sakarya-Fırat ölçüsünü geçiyorum, ilk kısım, aksiyonu ve temposuyla iyi, tek söylenebilecek de bu zaten, beyfendinin düşüşü sürüyor (19 Ağustos).++ Kötü Adamın On Günü (2023) uyarlamanın yorumu bana ilginç geliyor, yerli olmamak, Amerikalı gibi görünmek filan, ilki de böyleydi, western müziği filan (18 Ağustos).++ Seinfeld Sea6 Ep.10 , 11 ve 12'yi seyrettim (15 Ağustos).++ Guardians Of The Galaxy Vol. 3 (2023) serinin eğlenceli tiplemelerini ve sarkastik tutumunu seviyorum (14 Ağustos).++  Seinfeld Sea6 Ep.7 , 8 ve 9'ı seyrettim (13 Ağustos).++ Heatwave (2022) vasat film, hikayesinden çok cinsiyet rolleri bakımından bir cesurluğu var diyelim, esasen muhafazakar ve klişeci (12 Ağustos).++ Seinfeld Sea6 Ep.4 , 5 ve 6'yı seyrettim (11 Ağustos).++ VR Fighter (2021) senaryo var ama aksiyona eşlik edememiş, karmaşıklaştırmış (10 Ağustos).++ The Watcher Sea1 Ep.7 ve Vortex Sea1 Ep.1'i seyrettim (9 Ağustos).++ How To Train Your Dragon The Hidden World (2019) seriye sempatim var, film üçlemenin zayıf halkası olmuş (8 Ağustos).++ The Watcher Sea1 Ep5 ve 6'yı seyrettim (7 Ağustos).++ The Squid and the Whale (2005) Baumbach filmi, güzel, zihin açıcı ve yalın (6 Ağustos).++ Kara Bela (2015) ikinci kez izliyorum, Aksak'ın en iyi filmi olabilir (5 Ağustos).++ The Watcher Sea1 Ep3 ve 4'ü seyrettim (4 Ağustos).++ Müstakbel Damat (2022) Kıbrıs olunca vatan millet yapmadan çıkamıyor filmler, yoksa bildiğin gişe komedisi (3 Ağustos) ++ The Watcher Sea1 Ep1 ve 2'yi seyrettim (2 Ağustos).++ What men want (2019) fikir espri olarak güzel, aile seyredecek tribine girip gişeye oynamasalar, başka bir şey olabilirmiş (1 Ağustos).+

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails