Çarşamba, Haziran 12, 2013

Seyrüsefer Defteri 35



İstanbul yolculuğu (31 Mayıs). + Bullet to The Head, çizgi romana sadakat göstermemiş iyi olmuş ama yine de vasat kalmış (30 Mayıs) + Toprağın Çocukları, müsamere filmi (29 Mayıs).+  Hitchcock (2012), oyuncular iyi ama mainstream bir tv filmi gerginliğinde (28 Mayıs). + Parker, Statham filmi herşeyden önce, hikaye çok dallanıp budaklanıyor, kadın odağı dağılıyor ama izlettiriyor (27 Mayıs). + Mistresses, yeni kadın drama dizisi, pek parlak olmayan sex and city denemesi (26 Mayıs). + Vertigo (1958), beyfendinin en iyi filmlerinden (25 Mayıs). + On the Waterfront (1954), çocukluğumda çok anlamadığım ama çok etkilendiğim bir filmdi, sonradan her seyrettiğimde etkilendim (24 Mayıs). + Karaoğlan, Camoka'nın İntikamı (1966), nostalji olsun diye seyrettim yine, ilk filmin gölgesinde üretilmiş (23 Mayıs). + A Good Day to Die Hard, Bond havasında bir film olmuş, öyle olunca maziyi aratmış, başka birşey çıkmış (22 Mayıs). + İstanbul yolculuğu, Güney esintisi (21 Mayıs). + G.D.O Kara Kedi finalde dağılmış ve başka birşey olmuş, beklentim düşüktü, iyi buldum filmi (20 Mayıs). + Evim Sensin, o kadar tipik bir Avşar film yapımı ki... Kimin çektiği ve oynadığı hasılatı değiştiriyor o kadar (19 Mayıs). + The Haunting in Connecticut 2 Ghosts of Georgia, 2009 yapımı Lanetli Ev'in devamı, o vasattı, bu daha kötü (18 Mayıs).+  L'année des méduses, Kaprisky nostalcisi (17 Mayıs). + Dracula (2012), 3D olmasa bir özelliği olmayacak, seviyoruz seyrediyoruz, Giovanelli de göz alıyor (16 Mayıs). + Oğlum Bak Git, 80'lerin video filmlerini andırıyor, tv şöhreti ekseriyetle filme yetmiyor (15Mayıs). + 44 yaş, dört dörtlük oldum toplantısı (11 Mayıs). + Game of Thrones seyretmeye başladım, ilk sezon ilk 7 bölüm (10-14 Mayıs). + Yeni bir dizi işine başladım, bakalım neler olacak göreceğiz (9 Mayıs). + Hit The Floor, soap opera, dans ve edepli erotizm, hatırlanmayacak bir dizi, ucuz iş (8 Mayıs). + Errors of the Human Body, Alman thriller, çok da iyi değil, ilham verici bir kaç sahne o kadar...(7 Mayıs). + Down The Road, kötü bir korku filmi (6 Mayıs). + Superman Unbound, beğenmedim, animasyon iyi değil uyarlamaya karar veremedim (5 Mayıs). + Q, arzular şelale, para da yok, depresyon ve erotizm (4 Mayıs). + İstanbul yolculuğu (3 Mayıs). + 21 and Over, vasat bir gençlik komedisi, bir kaç iyi espri + Bugün 1 Mayıs, dükkan kapalı


 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails