Pazartesi, Aralık 12, 2022

Ot


Kadın "nasılsın" diye sordu, uzun zaman önce karşılaşmışlar ama hiç konuşmamışlardı. Adam, esprili olduğunu düşündüğü bir jestle başını öne eğerek, "ot gibiyim" dedi, "kimse koparmıyor ama beni". Kadın gülümseyerek  "Tabucchi" dedi adama. Işıl ışıl baktılar yüzlerine, gözlerine, ellerine. 

Tütün kokuyordu gece, hafif nemli bir serinlikle. 

Öyle hatırlayacaklardı. Çimlere yayılmış gençlerin neşeli ergen sesleri, araba gürültüleri, havlayıp duran köpekler karanlığın içinde azalıp çoğalıyordu.

O kadın ve o adam, bir daha konuşmadılar ve yıllar yıllar boyunca hiç karşılaşmasalar da birbirlerini hiç unutmadılar.

1 yorum:

mithad a. selim dedi ki...

son cümle yüreğimizin orta yerine derin bir çentik açtı üstadım! o vakit diyorum içenler bir sigara yaksın ve Nahide babashli'den unuttun mu beni'yi dinlesin. ben akşamdan beri iki yüz seksen altıncı tekrardayım.

Related Posts with Thumbnails