Pazar, Mayıs 06, 2018

Yok Listesi




Tarihi yok olacakların tarihini tutan, öykülerini, şarkılarını kaydeden, mezar taşlarına son bir defa bakan kaç kişi var? (Gündüz Vassaf, Tarihi Yargılıyorum)

Şair dolu, ozan yok / Altun destan yazan yok (Anonim).

Bizde üniversite mezunu çok, lise mezunu yok (Falif Rıfkı Atay).

Elele bir oyun bugün ve yarın / Bütün pınarlara koştum cevap yok (Ahmet Hamdi Tanpınar).

kavakların hangi yolla çiftleştiğini anlamaya / hayber kalesi içinde kaçak yapılaşmaya yok mu bir dur diyecek (Akif Kurtuluş)

Sana kullanılmamış bir gök getirsem  / Haftalar ellerimde ufalanıyor  / Ne yapsam  ne tutsam nereye gitsem / Ben sana mecburum sen yoksun. (Attila İlhan)

Hayattan bir beklediğim yok, bir avuntum yok, yıllarca Padişah'la yaşaya yaşaya ona benzemişim sanki, o birden ihtiyarlayınca ben de ihtiyarladım ama buna üzülüyorum sanma, tam aksine ihtiyarlamaktan, kendimi bu dünyada bir misafir gibi hissetmekten memnunum (Ahmet Altan, İsyan Günlerinde Aşk).

Bak bende yalan yok vallahi billahi  / Sen o kadar güzelsin ki artık o kadar olur (Cemal Süreya)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails