Pazar, Ocak 06, 2019

Temem Bilakis



Bu aralar Malkoçoğlu okuyorum, içimden geçiyor ama vakit bulup yazabilir miyim bilmiyorum, tahmini olarak söylüyorum, kırka yakın serüveni var, otursam çalışsam, bir makale çıkarsam çok sevinirim. Borçluymuşum gibi geliyor. Ratip Tahir ve Ayhan Başoğlu için bir şeyler yazabilsem güzel olur...Gazetelerde kaldılar, pek bilinmiyorlar.

Yukardaki sayfa 1974'de yayınlanan bir serüveninden. Malkoçoğlu'nun yoldaşı, at uşağı, emir eri, yan karakteri olan Ejder'in sözlerine dikkat edin: "Temem, Bilakis" diyor. Öztürk Serengil gibi konuşuyor, sinema çok güçlü bir mecra...Herkesi ve her şeyi etkiliyor...

2 yorum:

Editör dedi ki...

Malkoçoğlu serisi şuan hangi gazetede yayinlaniyor

Levent Cantek dedi ki...

Hayır, neredeyse otuz yıldır yayımlanmıyor, ben eski gazetelerden yaptığım taramalardan, çektiğim fotoğraflardan okuyorum.

Related Posts with Thumbnails