Pazartesi, Mayıs 04, 2020

Seyrüsefer Defteri 117



Neds (2010) sevdiğim türden bir ergenlik hikayesi, imkansız erkeklik halleri, sert film (30 Nisan).++ The Mire Ep.1 ve 2'yi seyrettim (29 Nisan).++ The Assistant  (2019) malzemesi var, seçtiği "rutin" nedeniyle iddiası var... ama bir "cümlesi" yok. Star'ı kadar konuşuyor (28 Nisan).++ Ashes in the Snow (2018) Anti Sovyet filmiymiş, siyaseten kanırtmaları normal de tahkiyesi iyi kurulmamış (27 Nisan). ++ 7.Koğuştaki Mucize (2019) ağlatmak yetmez çok ağlatalım örneği olmuş (26 Nisan).++ Seberg (2019) beklediğim bir filmdi, beklediğim gibi çıkmadı, erotik ve politik bir gerginlik hayal etmişler, hafif erotik olmuş sadece (25 Nisan).++Alef 3 ve 4.bölümü seyrettim (24 Nisan).++ La Belle Epoque (2019) iyimserliği tatlı olmuş, dönem tasarımı, rengi güzel (23 Nisan). ++ Portrait of a Lady On Fire (2019) haliyle meydan okuyucu, melodramı başarılı (22 Nisan).++ Damat Takımı (2017) gereksiz bir kalabalığı var, gişeye oynamak istemişler, pek olmamış diyelim (21 Nisan).++ A Night in Old Mexico (2013) televizyon iyimserliğinde, suç bahsinde entrika ve gerçekçilik artabilse daha iyi film olabilirmiş (20 Nisan).++ Gun (2010) klişe bir suç aksiyonu (19 Nisan).++ Like Crazy (2011) genç bir aşk filmi, sertleşebilirmiş, yumuşak kalmışlar, kötü değil (18 Nisan).++ Modern Love Sea1 Ep.7 ve 8'i izledim (17 Nisan).++ Spies in Disguise (2019) Bond parodisi havasında iyi bir çocuk aksiyonu olmuş (16 Nisan).++Extraction (2020) bir aksiyon var, kimse yok diyemez, hikayesi kötü ve nişancı video oyununa benziyor demenin de bir manası yok (15 Nisan).++ Modern Love Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (14 Nisan).++ Red White and Blue (2010) öykülerin vardığı yer pek de matah değil ama iyi sahneler var (13 Nisan).++Black Butterflies (2011) şair biyografisi, sanki daha sivri olabilirmiş (12 Nisan).++Aloha (2015) televizyon iyimserliğindeymiş, ayy negzel filmi yapmışlar (11 Nisan).++ Alef 1 ve 2.bölümü seyrettim (1o Nisan).++ Five Feet Apart (2019) filmin ne olduğunu, patetikleşen marazi romantizmini, ağlatma iştahını bilerek izledim, reçeteye göre ilaç yazılmış, başarılı (9 Nisan).++ Modern Love Sea1 Ep3 ve 4'ü seyrettim (8 Nisan).++Sıfır Bir (2020) sinemamızın en iyi aksiyonlarından biri olabilir, yapamıyoruz çünkü (7 Nisan).++ Logan Lucky (2017) komik olmadıklarını düşünen karakterlerin komikliği neşeli kılıyor, bazen hikayeyi karçırmışlar, karakterler yeter diye düşünmüşler (6 Nisan). ++ Midhunter Sea2 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (5 Nisan). ++ Modern Love Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (4 Nisan).++My Cousin Vinny (1992) Amerikan taşrasında kara mizah, karakterler için izliyorsunuz (3 Nisan).++ Little Women (2019) genç kadın romantizminin şahikasıdır, neyi revize etmişler diye seyrediyor insan, ileri geri dürtmüşler hikayeyi, tek diyeceğim bu (2 Nisan).++ Spenser Confidential (2020) televizyon seriyali gibi duruyor (1 Nisan).++


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails