Medya ve İletişim Sözlüğü geleneksel medyadan yeni
medyaya, televizyondan sinemaya, kitle iletişiminden telekomünikasyona, dijital
yayıncılığa ve reklamcılığa uzanan geniş bir yelpazeden kavramları
barındırıyor. Bu kavramları açıklarken sosyoloji, antropoloji, demografi,
iktisat, istatistik, siyaset bilimi, felsefe, etnografi, dilbilim, psikoloji
gibi alanlardan farklı yaklaşımları dikkate alıyor, disiplinlerarasılığın
hakkını teslim ediyor. Medya çalışmaları ve iletişim bilimlerini farklı
kuramlar, araştırma yöntemleri, akımlar, disipline katkıda bulunmuş önemli
isimler ve teknik kavramlar açısından ele alan bu kapsamlı sözlük yalnızca
akademisyenler ve öğrenciler için başvuru kaynağı olmakla kalmıyor, alana ilgi
duyan okuyuculara da hitap ediyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder