Salı, Haziran 14, 2022

Seyrüsefer Defteri 140

Verdens verste menneske (2021) büyüme ve hayatla başetme hikayesi, klişeleri güzel kullanmış, genç feministlerin heyecan yapması normal, güzel ama başyapıt değil, arthouse with popcorn demiş birisi, dedim olabilir (31 Mayıs).++ Everything Everywhere All At Once (2022) genç senaryosu ama yaşlı bir kadrosu var, buna rağmen yüksek reytingi olmuş, doğru pazarlanmış görünüyor (30 Mayıs).++ Under the Banner of Heaven Sea1 Ep1 ve 2'yi seyrettim (29 Mayıs).++ RRR (2022) tatlı bir Hint karmaşası, şahane ölçüsünde  kalabalık sahneleri  var (28 Mayıs).++ Love, Death & Robots Sea3 Ep.7, 8 ve 9'u seyrettim (27 Mayıs).++ Valet (2022) iyimser ve Meksikalı (26 Mayıs).++ That Dirty Black Bag Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (25 Mayıs).++  The Protege (2021) ekşın faslından iyi sahneler var, iddiası var ama senaryo çok karışık (24 Mayıs).++ Love, Death & Robots Sea3 Ep.4, 5 ve 6'yı seyrettim (23 Mayıs).++ Pig (2021) arthouse formatında slowburn bir klişe olmuş, o nedenle ilginç (22 Mayıs).++ Love, Death & Robots Sea3 Ep.1, 2 ve 3'ü seyrettim (21 Mayıs).++ Erşan Kuneri Sea1 Ep.7 ve 8'i seyrettim (20 Mayıs).++ Sans répit (2022) muamması ve fikri güzel ama o denli işlenememiş (19 Mayıs).++ Erşan Kuneri Sea1 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (18 Mayıs).++ Kimi (2022) bütçesi pandemiye ve dijitale göre ayarlanmış bir iş, dağınık ilerliyor ama finali fena toparlamamışlar (17 Mayıs).++ Erşan Kuneri Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (16 Mayıs).++ Uncharted (2022) hikayesi vasat, reji kalabalıkla başedebilmiş, aksiyonu çok iyi, pileysiteyşın uyarlamasıymış, hakkını vermiş (15 Mayıs).++ Erşan Kuneri Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (14 Mayıs).++ John Wick 1 ve 2, iş icabı yeniden seyrettim (12-13 Mayıs).++ No Exit (2022) tek mekanda ucuza bir gerilim çıkaralım iştahı var ama temposuzluğu, ürkekliği, amatörlüğü filmi dakka dakka düşürmüş (11 Mayıs).++ Memory (2022) bir hikayesi var, aksiyonu, gerilimi ve kimi oyuncu seçimlerini daha iyi yapabilseler film büyürmüş (10 Mayıs). ++ Rumspringa (2022) vasataltı komedi, Amish Commnunity dava açmaz demişler galiba (9 Mayıs).++  Aykut Enişte 2 (2021) yine çok iyi bir iki sahne var, oyuncu performansıyla yürüyen iyimser bir ortalaması vardı, onu sürdürmüşler (8 Mayıs).++ Lady Vengeance (2005) ikinci kez seyrediyorum, teatral ve epik bir öfkesi var, konuşturan bir iddiacılığı (7 Mayıs).++ That Dirty Black Bag Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (6 Mayıs).++ Rifkin's Festival (2020 ) tipik bir WA hikayesi, mıymıylar, mırıldanmalar ve ofpuf ağrıları (5 Mayıs).++ The Devil's Advocate (1997) biraz eskidi, epeyce tüketildi filan ama kimi sahneleri halen ilham verici (4 Mayıs).++ The Northman (2022) neden bilmiyorum Conan bekliyordum, taşrada daha dar ve sıkışmış bir kan davası hikayesiyle karşılaştım, bir iki sahne etkileyiciydi (3 Mayıs). ++ The Lost City (2022) vasat altı bir serüven, Jack Trainer olmasa hatırlamaya bile değmez (2 Mayıs).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails