Çarşamba, Eylül 05, 2012

Kışkırtmak


[Okuyucuları] kışkırtmayı seviyorum (...) Nehirden enerji almak gibi, o nehir olmak istiyorum; hızlı, akıntılı, çağlayanı olan, girdapları olan nehirler gibi. [Okuyucular benim orada olduğumu bilsinler istiyorum] Çizgi romanlarımın bir minyatür tren seti gibi olmasını istemiyorum. Ben çocukken, parmaklarımın askerler olduğunu varsayıp, yastıkların üzerinde -ki onlar karlarla kaplı dağlardı- yürütürdüm. Fakat her zaman kendi varlığımın farkında olurdum (...) Bir dalganın tepesindeki sörfçü gibi olmak istiyorum ve zirvede olmalıyım. Herkese anlaşılır olmak gibi bir kaygım olamaz. (...) İkiyüzlü olmak istemiyorum, ama benim dileğim bu. Bir süre önce tek düşüncem, bir sürü para kazanmak, meşhur olmak, muzaffer olmaktı. Fakat şimdiki isteklerim bunlar değil.

[Moebius, okuyucuları memnun etmek için çizmediğini anlatıyor]

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails