Pazartesi, Eylül 03, 2012

Seyrüsefer Defteri 26



Yine bir İstanbul seyahati. + Büyülü Rüzgar, 118-119'u birarada okudum. Keşke 118 olmasaymış, 119 genişletilerek iki albümde anlatılsaymış dedirti bana. + Ersin (Karabulut), Amatör'de bu hafta da ilginç bir şeyler yapmış. Hem mizah dergisi magazini hem de soft sore soap opera...Güzel güzel... (31 Ağustos). + Sinbad, tv dizisine baktım. Efektler bazen çok sırıtımış, teenage işi olmuş, o bakımdan iyi (30 Ağustos). + Fuego, İsabel Sarli kültünü seyretmek için katlandım. Yetmişli yıllar Yeşilçamı neyse Arjantin popüler sineması da oradaymış. Sarli ekzantrikmiş (29 Ağustos). + Cold Fish, sado-mazoistik bir Japon hikayesi, seri katiller, cinsellik, kan revan ve abartı (28 Ağustos). + İşten güçten fırsat buldum ve Radikal Kitap için Gazze'nin Dipnotları'nı yazdım (27 Ağustos). + Tepenin Ardı, dinamik bir film olmuş, kıt kanaat iyi iş çıkmış. Japon kırsalı diyelim. Güzel. Uzaklık ve tenhalık, şayia ile kızartılınca iyi film çıkıyor (26 Ağustos). + Kichka'nın İkinci Kuşak-Babama Söylemediklerim grafik romanını okudum. İlginç, sevimli, türün hakkını veren bir albüm. Bir şeyler yazacağım (25 Ağustos). + Polanski'nin Che? (1972) filmini seyrettim, bilmiyordum. Manara'nın referanslarından biriyle karşılaştığınızı anlıyorsunuz, o açıdan ilginç (23 Ağustos). + Whores Glory, global alt kültürlerü anlatan bir belgesel, bazen çok enformatik bazen gereksiz uzun (22 Ağustos). + My week with Marilyn, merak ettiğim bir filmdi, beğendim. MM mitini işlemişler ama asıl oyuncu dünyasını iyi resmetmişler (21 Ağustos). + Safe House, finalde fena tavsıyor, e konu klişe filan ama başarılı bir aksiyon, tempo harika (20 Ağustos). + The Cabin in The Woods film öyle bir yere geliyor ki hey millet efekte doyacaksınız iddiasına giriyor, ne konu ne de derinlik var tabi, hepsi varmış gibi...Geeker filmleri ep.2489 (19 Ağustos). + [REC]³ Génesis, Malthus nüfus tahminlerini zombiler üstünden yapmalıymış, seyrediyorsun sürekli aksiyon ve telaş var, ama film yok be Ahmet abi (18 Ağustos). + Yongseoneun Eupda, yine bir Kore thriller'ı. Yine kan yine revan, yıkılıyor...ama vasat. Meraklısı için: I Saw the Devil'in çok gerisinde... (17 Ağustos). + Tajomaru'yu seyrettim, epeyce kötü ama yine de bir şey var diyorsun, gelenek vehmi, derinlik vs meğer Akutagawa uyarlamasıymış (16 Ağustos). + Tuhaf filmmiş, Takeshis'... Komik sahneler ve tekrarlar var (15 Ağustos). + Scalene, altı okka dramdan iki çekirdek iki çıt çıt sinema (14 Ağustos). + İstanbul yolculuğu, dört toplantı. + Haywire, oyuncuları için seyrettim, meğer Soderbergh filmiymiş, güzel aksiyon var ama çoğu zaman inandırıcı olamamış, hikaye hiç anlaşılmıyor (13 Ağustos). + Flying Swords of Dragon Gate, uçuşan kılıçlar, bale, bir sahne çekeceğiz kırk yıl konuşulacak hayranlığı (12 Ağustos). + The Hunger Games, yok medya eleştirisi yok Survivor izlencesi şu bu...Benim ilgimi taktik ve tetkik çekti, o aşk ve manevralar olmasa, çekilmezmiş (11 Ağustos). + Wrath of the Titans, kaslı oyuncular, orta yaşlı tiyatro kökenli baba star, güzel kız, bir çocuk oyuncu, haset ve kan, kılıçlar efektler (10 Ağustos). + Get the Gringo, hikayenin geçtiği hapishane mekan olarak enfes, başroldeki küçük çocuk harika, gerisi aksiyon klişesi..Mel Gibson eğlencesi (9 Ağustos). + Fetih 1453, senaryo mühim değil, asıl maharet efektlerde fikri üstüne kurulmuş (8 Ağustos). + The Flowers of War, yer yer harika sahneleri var, film çok duruyor bazen, klostrofobik ama bu hissi vermiyor, anlatıcının sesi olmasa da olurmuş (7 Ağustos). + Journey 2 The Mysterious Island, 3D ticareti, hemen unutulacak çocuk ergen filmi (6 Ağustos). + Superman vs The Elite, "Ben senin gibi değilim, kimseyi öldürmem", Süpermen kötüleri finalde yüksek binaların altında, caddede döver! animasyon teknik olarak iyi değil, hikaye pedagojik (5 Ağustos). + This Means War, İki ajan, sarı kız için kavga eder komedisi ve çat çut aksiyonu, geçelim (4 Ağustos). + Jurassic Shark kötü film ve cavs kontenjanı, traş! (3 Ağustos). + I Spit on Your Grave, Boris Vian uyarlaması, ilginçmiş, beklentilerim yüksek değildi, beğendiğim sahneleri çok oldu (2 Ağustos). + Sevimli Kahraman, klişe bir animasyon, aptal erkek, erkeksi kararlı kıza gönlünü kaptırır (1 Ağustos).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails