Pazartesi, Nisan 25, 2022

Manşetiyle dolaşan adam

Benden en az on beş yaş büyüktür, yaş farkını özellikle vurguladım, hiç yaşından söz etmezdi, hep genç olmak-kalmak isteyenlerden biri oldu... Çeyrek asır önce tanıştık, hep o konuşurdu, daha doğrusu bir topluluk içinde sadece o konuşurdu, teke tek biriyle konuşurken hatırlamıyorum onu, hep kalabalığa konuşmak isterdi, sesini yükseltiverirdi, yok dinliyorsa eğer, içimizden birine kulak verirse eğer, daha sonraki konuşmada senin sözcün, senin hikaye anlatıcın olmak için dinlerdi. 

Bazı insanlar vardır, manşetiyle dolaşırlar. Onlardan biriydi, belki de en ünlülerinden biri oldu. Manşetiyle dolaşan adamlar mutlaka ve mutlaka, en önemli, en can alıcı şeyi konuşurlar, başka bir şeyi değil sadece onu konuşurlar,  öyle bir konuşurlar ki, İsrafil misali yüzümüze üflerler, e hayat da bir kıyamettir onun dilinde.... Suçlarlar, suçlanalım isterler.

El hak, iyi konuşurdu, doğru şeyler söylerdi, ama dedim ya, manşetiyle yaşayanlardandı, mesela edebiyatı denedi, olmadı, edebiyat bu kadar bağırtıyı kaldıramaz, kaldırmadı zaten, beyfendi twitterda manşetini tazeleyerek yaşıyor... 

2 yorum:

yenal dedi ki...

hemen tanıdım ama baktım ipucu da varmış zaten :)

Levent Cantek dedi ki...

Belki o değil ama :)

Related Posts with Thumbnails