Cumartesi, Ağustos 01, 2020

Seyrüsefer Defteri 120



Evge (2019) bir tık net ve sert olmalıymış, yarım kalmış (31 Temmuz).++ Om det Oandliga  (2019) kısa kısa "enfes", alışılmadık, şaşırtıcı ve ilham verici "espriler" (30 Temmuz). ++   Entanglement (2017) iyimser bir aşk ve toparlanma hikayesi (29 Temmuz).++ Judy (2019) BBC işi Londra hikayesi olmuş, yine bir “star” hikayesi, güzel bir savrulma sahnesi (28 Temmuz).++ Perry Mason Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (27 Temmuz). ++ The Loudest Voice Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (26 Temmuz).++ Penny Dreadful City of Angels Sea1 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (25 Temmuz).++ Cold Blood Legacy (2019) klişeyi biliyor ama arkaplan entrikası derinleşmiyor (24 Temmuz).++ La Gomera (2019) mafya hikayesi, İngilizcede Islıkçılar diye geçiyor, naif de duruyor filan, entrikayı büyütmek için fb'ye, ileri geriye dayanmışlar (23 Temmuz).++ Chuka (1967) ayın westerni, teatral ve tv filmi havasında, türün delisine... (22 Temmuz).++ Penny Dreadful City of Angels Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (21 Temmuz).++ The Loudest Voice Sea Ep.1 ve 2'yi seyrettim (20 Temmuz). ++ Sadist Erotica (1969) Jesus F. işi, dönemin bdsm çağrışımlı kasvetine örnek, hikayeden çok pozlar ilgi çekici (19 Temmuz).++ Hidden Life (2019) fotoğraf olarak çok güzel sahneleri var, tahkiyeyi kurma biçimi belgeselvari (18 Temmuz).++ The Art of Self Defense (2019) ironisi var, öyküsü nereye gideceğini çok belli ediyor, genel seyrin dışında bir film (17 Temmuz).++ The Silencing (2020) bir malzeme varmış, başka bir derinlik katılabilirmiş, bir iki sürprizle ortalamada kalmışlar (16 Temmuz).++ Flash Gordon (1980) ayın nostaljisi, Milliyet Çocuk kıpırdanması ve "tatlı" Ornella (15 Temmuz).++ Penny Dreadful Ciy of Angels Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (14 Temmuz).++ Perry Mason Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (13 Temmuz).++ Il trono di fuoco (1970) J.Franco frapanlığı, ayın traşı kontenjanından (12 Temmuz).++ Milf (2018) "raunçi" olunca genç işi sanıyorsun, ıhh olamıyorlar, başroller şapşal bile görünemiyor (11 Temmuz).++ Greyhound (2020) tempolu ve kısacık, iyi bir savaş hikayesi, duygu faslı başka türlü kurulabilirmiş, çok boş çünkü (1o Temmuz). ++ The Outsider Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (9 Temmuz).++ Loro (2018) seyrettiriyor, Sorrentino'nun grotesk sahneler kurabilme iştahı ve "şehveti" kullanma biçimi "daima" ilginç, (8 Temmuz).++ El Cuerpo (2012) şaşırtma arzusu hikayenin önüne geçmiş, diğer yandan çok da belli ediyor finalini, "thriller" sevenlere (7 Temmuz).++ Nöbet günleri ve Babam'a veda (29 Haziran-6 Temmuz).++ 



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails