Pazartesi, Mayıs 02, 2022

Seyrüsefer Defteri 139

++ King Richard (2021) karakter ve aile sahiden çok ilginç, ne olsa iyi senaryo çıkacağı belliymiş  (30 Nisan).++  Slow Horses Sea1 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (29 Nisan).++ Spiderman no way home (2021) bir Marvel eğlencesi ve ergen filmi bekliyordum, nasıl yapmışlar diye izliyorsunuz zaten, neyi revize ediyorlar, nasıl pazarlanmış şu bu...(28 Nisan).++ Nobody (2021) film hakkında bir fikrim yoktu, aksiyon olmasına şaşırdım, ilk yarım saat temposu çok iyi olmuş (27 Nisan).++ Anatomy of a Scandal Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (26 Nisan).++ Crown Vic (2019) beklediğimden iyi çıktı, bazen belgesel gibi oluyor, pedagogluğa soyunmasalar daha dikkat çekici olabilirmiş (25 Nisan).++ Dirty Lines Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (24 Nisan).++ The Contractor (2022) malzeme yok değil ama çok sıkıştırmışlar, dizi hikayesiymiş diyelim (23 Nisan).++ The Outfit (2022) teatralliğini sevdim, entrikası da var aslında ama daha iyi oyuncularla daha doğru yükselebilirmiş (22 Nisan).++ 1883 Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (21 Nisan).++ Yaksha: Ruthless Operations (2022) fazla kalabalık, asıl eksenden dağılarak uzaklaşıyor (20 Nisan).++ Slow Horses Sea1 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (19 Nisan).++ The Batman (2022) beklediğimden iyi çıktı diyerek özetleyeyim, yoksa fena senaryo hataları var (18 Nisan).++ Dirty Lines Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (17  Nisan).++ Anatomy of a Scandal Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (16 Nisan).++ Dune (2021) büyük hikaye olacak, epik gösteri olacak diye diye kendine hayran olmuşlar, ilk filmde bir şey olmayacak, sonra olacak ama diyebilme güçleri varmış (15 Nisan).++ You Wont Be Alone (2022) film bittiğinde Sundance Effect dedim, meğer öyleymiş, bazen ilginç, çokça huzursuz edici, özellikle fragmente bir anlatım olmuş, üst ses de kurtarmamış (14 Nisan).++ The Adam Project (2022) Disney iyimserliği ve oyuncu enerjisiyle yürüyen filmlerden (13 Nisan).++ That Dirty Black Bag Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (12 Nisan).++ Slow Horses Sea1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (11 Nisan).++ Cyrano (2021) oyunun her uyarlamasını seyretmiş olabilirim, bu bana biraz zorlama geldi, cesaret İsteyen bir deneme olduğunu kabul ediyorum (10 Nisan).++ All the Old Knives (2022) bir entrikası var ama aşk o kadar da inandırıcı durmamış, çünkü görmüyoruz o aşkın acısını, fedakarlık tarihini, ve bir de tempo hızlansın istemişler, hikaye uymamış o tempoya (9 Nisan).++  Death on the Nile (2022) neler denemiş, nasıl yorumlamış derken öyle ya da böyle beyfendinin her işini seyrediyorum, çok tüketilmiş bir kandırmacadan yine de ortalama bir film çıkarmış (8 Nisan).++  Moneyball (2011) çok az spor filminin ulaşabileceği bir güzellikte, sağlam iş (7 Nisan).++ Reacher Sea1 Ep.7 ve 8'i seyrettim (6 Nisan).++ The Card Counter (2021) bir havası var ama oluşturduğu havayla ilgisi olmayan bir yere varıyor (5 Nisan).++  Resident Evil Welcome to Raccoon City (2021) bu tür ortalama işler, seriyi yaşatıyor mu öldürüyor mu, ticari olarak merak ediyorum (4 Nisan).++ Senaryo kampı (29 Mart-3 Nisan).++


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails