Pazartesi, Kasım 02, 2020

Duyurmuş olayım...


Bu sene benim için kayıplarla, hastalıklarla geçiyor, e pandeminin getirdiği cendere cabası, hep birlikte çekiyoruz ama çalışmaya devam ederken bunları yaşamak, beni hayli zorladı, zorluyor… Geçen ayı iyi çalışarak geçirdimse de senaryo yazarken insanın giderek pili tükeniyor, yoruluyor, mutsuzlaşıyor, dış dünyaya kendimi kapatarak bu hengameyi ve yoğunluğumu daha kısa sürede atlatmaya karar verdim. Bir süre sosyal medyada kaybolacağım anlayacağınız… Çeşitli hesaplarımı geçici olarak dondurdum. 

Blogta yayınlara devam edeceğim ama muhtemelen aralıklarla olacak. Otomatikteki-planlanmış yazılar günbegün süreceği için belki de "yokluğum" hiç anlaşılmayacak... Burayı gülerek yazdım... 

Doğrusu ben de nasıl gelişeceğini bilmiyorum, aklımdaki tek şey, "sürüp tarlayı çıkmak",  çeşitli nedenlerle en az üç ay geciktiğim senaryoyu bitirip "kurtulmak"... Başka bir yere varabilmek... 

Ruhuma iyi gelecek, obsesif olduğum için bitirmeden normale dönemeyeceğim galiba...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails