Pazartesi, Mart 30, 2020

Hatırlatma


Bilenler biliyor ama...Yaşadığımız pandemi nedeniyle  eve kapanan yazar arkadaşlara hatırlatayım. 2018 yılında İletişim Yayınlarındaki editörlük görevimden emekli olarak ayrıldım, hayatımı senaryo yazarak sürdürüyorum.

Hep söylüyorum, bile isteye, hayalini kurarak o görevimden ayrıldım. Kendime yeni bir hayat ve bir rutin kurdum. Şöyle düşünmenizi rica ediyorum, eğer dosya okumak isteseydim, editörlük görevimi sürdürürdüm.

Dosya okumam için gösterilen ısrarı kitap yayımlatma ve yazar olma hayaliniz nedeniyle anlayabiliyorum ama ben başka bir yere direksiyonu kırdım ve çok açık bir biçimde artık dosya okumak ve değerlendirme yapmak istemiyorum.

Eğer isteyecek olursam, özlersem, şu anda yürüdüğüm yoldan vazgeçersem, yayınevime ve arkadaşlarımın yanına dönerim.

Lütfen, bana ya da başka bir isme değil, "kurumsallaşmış" yayınevlerine yönelin...Hepinize kolaylıklar.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails