Pazar, Ekim 14, 2018

Yeni


Bir süredir kendime yeni bir ofis, yeni bir kütüphane yapmaya çalışıyorum. Emeklilik sonrasında evdeki ve yayınevindeki kitapları toplayacağım, gidip çalışabileceğim bir yerim olsun istiyordum. Eve yürüyüş mesafesinde küçük bir daire buldum, iki aydır onunla uğraşıyorum. Ustalarla, kolilerle, kitaplarla boğuşup duruyorum.

Bir yandan senaryolar ve seyahatler, diğer yandan böbrek taşı ve soğuk algınlıkları, hayat gailesi derken yavaş ilerledim ama galiba, bugün itibarıyla yeni evi artık toparladım, orada oturup çalışabilirim diyecek duruma geldim. Aylardır biraz da bu yüzden kapanmış, eşten dosttan uzaklaşmıştım.

Sanırım, artık normalime dönebileceğim. Umarım hayırlara vesile olur.

2 yorum:

Dönüşü Olmayan Orman dedi ki...

Yeni ofis kütüphaneniz hayırlı olsun, yaratıcılığınız ve verimli saatleriniz bol olsun.

Beyaz Yakalı dedi ki...

Çok şık görünüyor. Ne zordur yeni bir yer hazırlama, ama keyifli olmalı. Kolay gelsin, hayırlı olsun.

Related Posts with Thumbnails