Çarşamba, Ağustos 01, 2018

Seyrüsefer Defteri 96


Flashbacks of a Fool (2008)  zamanında kaçırmışım bu filmi, Craig'ten kaybeden çıkmaz, ilk gençlik kısmı ilginç, onun hatırına (31 Temmuz). ++ Elegy (2008) Roth uyarlaması, e kız güzel, roman ilginç ama Kingsley uymamış, Hopper ile yer değiştirseler, kimse yadırgamaz (30 Temmuz).++   Awaydays (2008) fitbolla, taraftarlıkla ilgili sanmıştım, çok değilmiş, ergenlik ve büyüme manzaralarını sevdiğim için izledim (29 Temmuz).++ Le notti di Cabiria (1957), doğaya dönüş günündeyim, oksijen için seyrettim, ilham verici güzellikte, Giulietta enerjisi elektrik gibi bir şey (28 Temmuz).++ Combien tu m'aimes (2005) Bellucci olmasa hatırlanmayacak vasatlıkta, önemli şeyler söylüyorum diyerek kibirlenmesi seyre zorluyor insanı (27 Temmuz). ++Amazons vs Supermen (1975) nostalji yaptım çocukluğuma, işte sahici tıraş budur filan diye sırıtarak... (26 Temmuz). ++ Cadillac Records (2008) müzisyen filmlerine malumunuz zaafım var, seviyorum, açlığımı bastırdım (25 Temmuz). ++ Bandidas (2006) filmde numara yok, başroller için seyrediyorsun (24 Temmuz). ++ Good Dick (2008) Palka'nın ilk yönetmenliği, ahım şahım değil, female comix-grafik roman havasında (23 Temmuz). ++ Moliére (2007) Fransız gişe filmi, sersem kocanın kurnaz karısı, teotara ve komedi, şaşırtmıyor ama izleniyor (22 Temmuz). ++ Boogie Woogie (2009) sanat dünyasıyla ilgili komedi, iyi oyuncuları ve güzel sahneleri var (21 Temmuz). ++ Siberia (2018) bir odaklanma sorunu var, savruluyor, o savrulmayı izliyorsun (20 Temmuz).++ Chappaquiddick (2017) hikâye hep ilginçti, fena da anlatılmamış (19 Temmuz). ++ İstanbul yolculuğu (17-18 Temmuz).++ Traffik (2018) ayın trash filmi olabilir, fenafilm kategorisinde (16 Temmuz).++ Paul Apostle of Christ (2018) inanç dünyası ajit-prop filmi (15 Temmuz) .++ La nuit a dévoré le monde (2018) gece dünyayı yuttuğunda... Fransızların yaşayan ölüler konseptli horrorrr filmi, yazık Paris'e (14 Temmuz). ++ Harlots Sea2 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (13 Temmuz).++ Zama (2017) yetmişli yıllarda çekilirdi böyle filmler, yeknesaklığı başarılı, mekansız bir tarih filmi anlatması ayrıca ilginç (12 Temmuz).++Croc-Blanc (2018) Jack London uyarlaması, animasyon olmasa seyretmezdim (11 Temmuz). ++ Booty Call (1997) filmde numara yok, zencü mizahı-ergen edebiyatı diyerek izlenebilir, teatral (10 Temmuz). ++ El Hilo Rojo (2016) potansiyelli bir aşk hikâyesi, güzel diyaloglar var, bir çok-satar uyarlaması dedirtiyor, öyle olmalı (9 Temmuz). ++ Isle of Dogs (2018) dili ilginç, enerjik animasyon/film (8 Temmuz). ++ Verliefd op Ibiza (2013) sırf Hollanda gişe filmi diye seyrettim, vasataltı, kalabalık ve yaşlı (7 Temmuz).++ Staten Island Summer (2015) boş beleş , bu yaz erkek olucam havuz kenarı komedisi (6 Temmuz). ++ Spring Breakers (2012) ergen filmi, klip estetiği, bikiniye şiir (5 Temmuz). ++Calibre (2018) taşrada geçmesi ilginç, sadece o kadar, gerisi dijital şaşırtmacası (4 Temmuz). ++ Painted Woman (2017) hayli "kötü" (3 Temmuz). ++ Loosideu Deurim (2017) Kore abartısı diyerek izliyorsun, izleniyor (2 Temmuz).++ The Wrong Man (1956) gişede gerçek hikâye iddiası (1 Temmuz). ++



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails