Perşembe, Ekim 01, 2015

Seyrüsefer Defteri 63



++ Casanova '70, o yılların İtalyan komedilerinden, Marçello döktürmüş (30 Eylül). ++ Kraftidioten, buz, kar, intikam...Soğuk aksiyon, ilginç (29 Ekim). ++ Ray Donovan Sea 3 Ep. 11 ve 12'yi seyrettim (28 Eylül). ++ 13 Sins, alacakaranlık hikayesi (27 Eylül). ++ Late Phases, ilginç bir film, efektler dökülüyor ama bir fikri var, harcanmış (26 Eylül). ++ Tale of Tales (2015) elbette sevdim (25 Eylül). ++ San Andreas, deprem aksiyonu ++ Masters of Sex Sea.3 Ep.9 ve 10'u seyrettim (24 Eylül). ++ Casanova (2005) ne yapsan eğlenceli olacak bir hikâye, BBC yapmış underrated olmuş, üç bölümlük mini dizi (23 Eylül). ++ Minions (2015), güzel elbet (22 Eylül). ++ Masters of Sex Sea.3 Ep.7 ve 8'ı seyrettim (21 Eylül). ++ Danny Collins, HBO filmi gibi duruyor (20 Eylül). ++ Out of the Dark, tipik alacakaranlık hikâyesi, uzayınca sasılaşmış (19 Eylül). ++ Masters of Sex Sea.3 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (18 Eylül). ++ Limonata (2015), beklediğimden iyi film, finali dağılmasa daha iyi olacakmış (17 Eylül). ++ Ray Donovan Sea 3 Ep. 9 ve 10'u seyrettim (16 Eylül). ++Çalsın Sazlar (2015), ilginç bir biçimde 80'lerde çekilmiş gibi (15 Eylül). ++ Masters of Sex Sea.3 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (14 Eylül). ++ Way of Wicked, yarım saatlik alacakaranlık hikayesi olurmuş, snap ending (13 Eylül). ++ Il Casanova di Federico Fellini (1976) seyretmemiştim, mizahı, abartısı ve opera havası ilginçmiş (12 Eylül). ++ The Lost Legion (2014) Sparcatus seriyali havasında, vasat film (11 Eylül). ++ Masters of Sex Sea.3 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (10 Eylül). ++ No Good Deed, İdris Elba nedeniyle seyrettim, akıllı adam, kötü film seçmiş kendine (9 Eylül). ++ Hot Pursuit eh işte komedisi, senaryo vasat (8 Eylül). ++ Kral Arkadaşım (1964), Nubar Terziyan kötü adam (7 Eylül). ++Bessie, seviyorum bu müzisyen hikâyelerini (6 Eylül). ++ True Story, ilginç film (5 Eylül). ++ HomeFront, seyrettim sanıyordum, Franco-Ryder sürprizi var, film palavra (4 Eylül). ++Spy, Melissa McCarthy ile Miranda Hart'ı biraraya getirdiği için bile komik film (3 Eylül). ++Ray Donovan Sea 3 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (2 Eylül). Deliha, eğlenceli film olmuş (1 Eylül).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails