Çarşamba, Mart 25, 2020

Sultan


Türkan Şoray Ankara'da... Fotoğraf, Ankara Filmciler Derneği ve Lokali önünde, binaya girmeden önce çekilmiş... Arkasında 22 Ağustos 1983 yazıyor... Dernek nerde bilmiyordum, Ömer (Ayhan) bir efemeradan çat diye adresi yazdı, Menekşe Sokak, 5 numaraymış.... Vay dedim.

Niye gelmiş bilemiyorum tabii, o tarihteki gazetelere bakmak gerekiyor. 12 Eylül sonrası, demokrasiye geçmiş değiliz, sinemamız film üretemez olmuş... Birlikte hareket etmek isteniyor, otoriter rejime karşı nasıl davranılacak hesabı yapılıyor... Belli belirsiz bir festival fikri olabilir... oradan hep birlikte devlet büyüğüne gidilecek filan...Gitmişken vergi indirimleri, yardımlar, destekler konuşulacak...

Bir star taşraya niye gelir, ya film çekecek ya da çekilecek filmleri kolaylaştıracak bir yardım isteyecek...

Ya da o sene, Cihan Ünal ile evlenmişti, uzun bir ilişkinin ardından yeni bir heves ve iştahla başka bir yöne savrulmuştu. Belki de diyorum, onunla ilgili bir seyahatti...

Ya da hepsi...

Bunu yazarken güldüm, tam bana göre bir hikaye...kesin bilgiye ulaşsam bile uyduracağım çünkü...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails