Cuma, Mart 20, 2020

Dens


Bazen bir resme kapılıyorum, yukarıdaki resmi sahaflardan buldum... Kapılmak dediğim, bakıp bakıp durmak, bakakalmak...hikayesini düşünmek... Resimdeki insanlara  karakter atfetmek... O fotoğrafın ötesine gitmek, uydurulmuş hikayeyi sürdürmek...

Resim, gece hayatından bir an, bilemiyorum belki bir nişan, belki bir balo veya falan filan...Resmi aşağıdaki gözlüklü erkek için aldım... Nerd havasında, iyi eğitimli, bankada müfettiş olabilir mesela... Bana Kolejli gibi geldi, yabancı dil eğitimi veren bir okuldan...Modern bir ismi olmalı. Hani dedesinin ismini alan çocuklardan olsa bile, bir ikinci ismi var mutlaka...

Mutlu görünüyor, hafif sarhoş olabilir... orada, tam da o genç kadının karşısında olmaktan mutlu...Arkada elele, yanak yanağa dans edenler var ama onlar o müziğe ne oynanacağını bilen bir çift...Adam doğru yerde, doğru zamanda olduğunu düşünüyor...


Sağdaki arkaş, onun yakın arkadaşı... "resim çekiyorlar" işareti yapıyor... Hani, "olacak oğlum" bu iş diye arkadaş omzunu patpatlayan birine benziyor. İnce değil kravatı... Daha alaturka mı duruyor?

Karşılarında Mary Hopkin saçlı iki genç kadın var, biri cıvıltılı diğeri daha mağrur..."Moda" görünüyorlar, iyi hissetmişler... Diz üstü etekleriyle altmışlı yılların nişanesi gibiler...Parıltılı pahalı kumaşlar... Mağrur kızın tek parçasını her terzi dikemez...

Ne çalıyor? İnce kravatlı Nerd arkaşa bakınca swing gibi geldi bana ama... Değil tabii, ben resme bakarken Tom Jones dostumdan "Delilah" dinledim.

Altmışlı yıllar, orta sınıf eğleniyor...Levent, gevezelik yapıyor, mırıldanıyor...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Fotoğrafa bayıldım. Bense dans ettikleri şarkının '' for your imformation''olduğunu hayal ettim
Çenebaz

Related Posts with Thumbnails