Pazar, Mart 01, 2020

Seyrüsefer Defteri 115



Salinui Chueok (2003) taşra polisiyesi, Kore sarkastizmiyle yumuşamış karanlık bir hikaye (29 Şubat). ++ Geukhanjikeob (2019) Kore gişesine oynamış bir suç komedisi, bize de uyarlanır (28 Şubat).++ L'insulte  (2017) inatları, huysuzlukları, suskunluk ve gevezelikleri iyi işlenmiş, sevdim, güzel film (27 Şubat).++ 1917 (2019) görsellik muazzam, gösterilen emek, sahne istifi göz alıcı, büyük film (26 Şubat).++ İstanbul yolculuğu (25 Şubat).++ 21 Bridges (2019) tempolu bir yozlaşmış polis hikayesi, iyi polis dipleseymiş, koyulaşırmış, çok temiz tutmuşlar (24 Şubat).++ Bayi Toplantısı (2020) üçlüyü birarada tutan motivasyon daha güçlü olmalıymış sanki, iş oyunculuk performansına kalmış (23 Şubat).++ Replicas (2018) bu kadar çocuğa rağmen gerilimi yok filmin (22 Şubat).++ Euphoria Sea 1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (21 Şubat). ++ Jumanji: The Next Level (2019) bir gişe filminin tüm artı ve eksileri var, izliyorsun, Dwayne Karen'i öpünce tasarımcılar ne hesapladılar diyorsun (20 Şubat).++ Revenge (2017) temposu iyi, kadın eli değse de abartısı ve aksiyon mantığı klişe (19 Şubat).++Wild Life (2018) selebritilerden san'nat filmi olmuş, evet edebi bir tadı var, biraz abartılmış demek istiyorum (18 Şubat).++ Gerçek Kesit Manyak (2018) böyle bir "remake" neden yapılmış anlayamadım (17 Şubat).++The Gentlemen (2019) dolambaçlı ama temposuz olmuş, yine iyidir derim tabii (16 Şubat).++Flower (2017) sevdiğim türden ergen filmi ama hikayesizlikten Zoey'e yüklenmişler, o da çok yaşlı duruyor, bazen Ajda oynuyor gibi geldi bana (15 Şubat).++ John Carter (2012) çok para harcanmış bir traş (14 Şubat).++ Brothers (2009) insani, iyicil, savaş karşıtı bir hikayesi var, doğru oyuncularla iyi film çıkmış (13 Şubat).++ Jojo Rabbit (2019) sevdim ama iyimserliği bazen rahatsız edici olmuş (12 Şubat).++ Evlat oyununa gittik, çok bağırıyor... (11 Şubat).++Knives Out (2019) Agatha Christie retrosu olmuş, eğlenceli, süslü ve kalabalık (10 Şubat).++ Eltilerin Savaşı (2019) Ferit Aktuğ iyi oynamış, BKM havasında bir film (9 Şubat).++ The Neon Demon (2016) bütünden çok sahneler kalıyor akılda, bağırırsam dikkat çekerim estetiğinde bir klip derlemesi (8 Şubat). ++ A Shaun the Sheep Farmageddon (2019) çiftliğe küçük bir uzaylı geliyor ve daha neler neler, Aardman mizahı hep “kısa” kalmalı (7 Şubat).++ Togo (2019) alışmışım, kar ve kızak gördüm mü, Jack London ve "Vahşetin Çağrısı" bekliyordum (!) Disney iyimserliği çıktı (6 Şubat).++ El sexo de los angeles (2012) ilginçliği cesaretinden kaynaklanıyor yoksa hayli vasat (5 Şubat).++ Terminator Dark Fate (2019) iyi aksiyon koalisyonu olmuş (4 Şubat).++ Rear Window (1954) bayıldığım filmlerden, tek bir numarası olmayan bir hikayeden gerilim çıkarmak bir maharet (3 Şubat).++ Jiang hu er nü (2018) filmin garip bir sakaleti ve çarpıcı sahneleri var, genelini yavaş değil temposuz buldum (2 Şubat).++ Funda ile Vahşet Tanrısı oyununa gittik (1 Şubat).++ 


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails