Perşembe, Aralık 14, 2017

Rüyadaki Kadın


Edebiyat öğretmenliğinden emekli olduktan sonra düzeltmenlik yapan, okuma gruplarında vakit geçirip hayatını da düzeltmeye çalışan Hikmet, namı diğer Ataç Abi… Cebinde taşıdığı konyağı mesai boyunca yudum yudum tüketen, kendini tüketmemek için de Hikmet’e sığınan bankacı Aylin… Ne kadar tuhaf olabilir ki iki kişi arasındaki bu ilişki?

Abi ile kardeş, âşık ile maşuka, veyahut iki sıkı dost arasında salınıp duran bir sarkacı anlatıyor Kemal Selçuk. Rüyadaki Kadın tek başınalıktan baş başalığa, oradan da kalabalıklara geçişin romanı.

1 yorum:

Miss B. dedi ki...

Merhabalar !
Bloğumun üzerinden bir etkinlik başlattım, yeni yıl blog ve instagram keşif etkinliği. Sizi de aramızda görmek isteriz :)
#bloggerlararasıdestek

YEP YENİ KEŞİF ETKİNLİĞİ YAPIYORUM HERKES KATILABİLİR !!! bEKLİYORUM !!!!
https://izmirleydisi.blogspot.com.tr/2017/12/instagram-ve-blog-kesif-etkinligi.html
Sevgiler !!

Related Posts with Thumbnails