Cumartesi, Mayıs 07, 2016

RP


Kaç yıl geçti bilmiyorum, belki beş, belki on...Romalı Perihan olduğunu söyleyen birinden mektup aldım, doğal olarak inanmadım. Sosyal medya, herkesi herkesle karşılaştırıyor ama şüphe de duyuyorsunuz, karşımdaki kim diyorsunuz, gerçekten o mu...

Romalı Perihan, bana niye mektup yazar ki, kendi halinde bir adamım... İtiraf etmeliyim ki, mektubun tuhaf bir neşesi, cilve dersem ayıp olacak biliyorum ama sahiden öyle bir şeyi de vardı...

Külyutmazım ya, huysuzluk etmiş olmalıyım,  şöyle cevap verdi bana, "daha önce tanışmış olmamıza gerek yok, ben Romalı Perihanım, her iyi senaristle tanışırım"...

Aynen böyle..

Oyuncu, tutkulu, maceralı bir cesaret damlasıydı RP, erkeklerin dünyasında, başına buyruk, baştan çıkarıcı... Trajedi dolu bir kahkaha...Geçerken bana da değdi...

"Ben Romalı Perihan!"


2 yorum:

Unknown dedi ki...

Geldi geçti gitti onunla bir devir kapandı .... Devlet töreni bile yapılmadı oysaki ülkemizi her anlamda yurtdişinda temsil etmiş tam bir Cumhuriyet kadınıydı .... Cenazede vefasızlık dizboyuydu !!! ..... frown ifade simgesi

Unknown dedi ki...

Geldi geçti gitti onunla bir devir kapandı .... Devlet töreni bile yapılmadı kendisine ... Cenazede vefasızlık dizboyuydu !!! Oysa yurtdişinda çok güzel bir şekilde Kendileri temsil etmiştir ülkemizi ..... frown ifade simgesi

Related Posts with Thumbnails