Salı, Aralık 01, 2015

Seyrüsefer Defteri 65




Fargo Sea2 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (30 Kasım). ++ Gaspar Noe'den Love (2015) kışkırtıcı ve vasat (29 Kasım). ++ South Of Hell Sea 1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (28 Kasım). ++İstanbul seyahati (27 Kasım). ++ Mississippi Grind (2015) iyi film, seviyorum böyle hikâyeleri (26 Kasım). ++ Blunt Force Trauma (2015) yasadışı düello yarışmaları varmış, inandırıcı olabilse vasatlığı bu kadar göze batmayacak (25 Kasım). ++ Pound of Flesh (2015) FanDam, böbrek peşinde ++ Toy Story That Time Forgot (2014) serinin yeni kısa animasyonu (24 Kasım). ++ Youth, enfes, Sorrentino enfesi diye bir türden söz edebiliriz artık (23 Kasım). ++ Sånger från andra våningen (2000), mizah böyle bir şeydir örneği (22 Kasım). ++The Rewrite, ortayaş romentik komedisi, tv filmi tadında, hınzırlığı yok (21 Kasım). ++Fargo Sea2 Ep. 3 ve 4'yü seyrettim (20 Kasım). ++ Strangerland (2015) kolay anlaşılmayan bir senaryosu var, Kidman rolü nereye taşıyacak diye izlenebilir (19 Kasım). ++ Testament of Youth (2014) romans ve buruk aşk melodramı, iki yıldızına rağmen gişeye yetmeyecek bir durağanlığı var senaryonun (18 Kasım). ++Marvels Jessica Jones Sea1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (17 Kasım). ++ Black or White (2014) Costner iyimserliği, Disney'le boşuna çalışmıyor (16 Kasım). ++Tiger House, tek mekan gerilimi, eve katiller giriyori kız kaçıyor aksiyonu (15 Kasım). ++ Ali Baba ve 7 Cüceler'e gittim, ilk yarısı daha iyi, animasyon senaryosu olmuş (14 Kasım). ++The Goob, seviyorum böyle filmleri (13 Kasım). ++ Unfriended, iyi değil, mesaj yazmak/okumak ayrı, gerilim ayrı şey, ayın vasatı (12 Kasım). ++ Ronaldo (2015) belgesel, menajer ilginç, anne dışında kadın olmaması yine ilginç (11 Kasım) ++ American Ultra (2015) esas oğlan uymamış, niye onu tercih etmişler düşünüp duruyorum (10 Kasım). ++ Grace of Monaco (2014) bu hikayeden film çıkmazmış (9 Kasım). ++ İstanbul seyahati (8 Kasım). ++ Redeemer (2014) vasat altı bir Latin aksiyonu (7 Kasım). ++ No Escape, hem üçüncü dünyada bir Amerikan ailesi diyecekssin hem pc olayım diye araya emekli bir Bond katacaksın, gerçeklik vehmini kuramamış (6 Kasım). ++ Self/less (2015) kötü adamı/tehlikesi güçlü değil, oradan kaybediyor (5 Kasım). ++ Everest (2015), belgesel tadında, kalabalık bir oyuncu grubu var, iddiasına rağmen yeterince doğanın içinde insan yok (4 Kasım). ++ Jekyll and Hyde Sea 1 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (3 Kasım). ++ Ant-Man, kötü adamı iyi çizilmemiş, melodramatik gerilimi başarısız (2 Kasım). ++ Fargo Sea2 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (1 Kasım).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails