Çarşamba, Kasım 18, 2015

2015'in En İyi Romanları



İdefix'ten sordular, her yıl sonunda hazırladıkları bir liste var, romanlarla ilgili bir en iyiler sıralaması yapıyorlar. Ben yayınevimi ve Türkçe edebiyat editörü olduğum için yerli romanları hiç hesaba katmadan on kitaplık bir liste yaptım, yolladım. Biraz hızlı bir liste oldu, bazen içeriğe değil, kitabın konuşulmasına, onca yıl sonra çıkmasına filan önem verdim. Listenin sonundaki 11. kitap yedekti, buraya da aldım, çünkü böyle şeyleri karıştırabiliyorum, bu yıl çıkmamıştır filan. Böyleyken böyle...


- Hınzır Kız, Mario Vargas Llosa
-Tespih Ağacının Gölgesinde, Harper Lee
- Kurbanı Beslemek- Kenzaburo Oe
-Ve Hayalet Sahneden Çekilir, Philip Roth
- Günden Kalanlar- Kazuo Ishıguro
- Ağaçların Özel Hayatı-Alejandro Zambra
- Otel Francfort- David Leavitt
- Sıfır Sayı-Umberto Eco
- Uyku, Haruki Murakami
-Kayıtsızlık Şenliği- Milan Kundera
- Makul Bir Saatte Yeniden Uyansan-Joshua Ferris

İdefix'in 50 Romanı için link

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails