Salı, Eylül 01, 2015

Seyrüsefer Defteri 62



++ Durak (The Fool, 2014), ilginç bir kara film, Rusya'dan (31Ağustos). ++ Woman in Gold (2015) Gustav Klimt nedeniyle seyrettim (30 Ağustos). ++ Kod Adı Uncle'a gittik Tuna'yla, Guy Ritchie eğlencesi (29 Ağustos). ++ The Second Best Exotic Marigold Hotel (2015) doğal olarak ilk filmin gerisinde, güzel diyaloglar ve güzel oyunculuk gösterileri var (28 Ağustos). ++ You're Not You (2014) iyi oyunculuk var (27 Ağustos). ++ Ray Donovan Sea 3 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (26 Ağustos). ++Breakfast With Jonny Wilkinson (2013) Britanya komedisi, Rugby geyiği ++Obvious Child, komedyen kadının dünyası diyelim, hafif soap opera, hafif akıllı bir yavaşlık (25 Ağustos). ++ Ray Donovan Sea 3 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (24 Ağustos). ++ Mitt liv Som hund (1985), enfesmiş (23 Ağustos). ++Dark Places (2015), muamması ilginç, dizi havasında, gerçekçilik vehmini kurabilmiş mi, bana öyle gelmedi (22 Ağustos). ++ Girl House, kötü korku filmi + The Longest Ride (2015) iki film birarada, üstelik beyaz dizi, vasat (21 Ağustos). ++ Ray Donovan Sea 3 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (20 Ağustos). ++ Terminator Genisys (2015) çok evir çevirdiler, bi de zamanda fanfinfon meh dedirtmedi mi? (19 Ağustos) ++ Eve Giden Yol, ben bunu seyrettim mi bilmedim, Hollywood yapmak istemişler, iş büyüyünce dökülmüş film (18 Ağustos). ++ Laggies (2014) bana göreymiş, iyi film (17 Ağustos). ++ Wadjda (2012), ilginç filmiş, Suudi Kadın yönetmenden, mutlaka izlenmeli (16 Ağustos). ++ Mission Impossible 5 Rogue Nation, aksiyonu ve entrikası güzel, beşinci film olma handikapını yaşıyor (15 Ağustos). ++Stung (2015) vasat bir komedi korku (14 Ağustos) ++ Cinderella (2015), niye hâlâ çekiliyor bilemiyorum, ne değişiklik yapmışlar diye seyrettim (13 Ağustos). ++ Final Girl, bir dizinin pilot bölümü gibi, bir havası var ama pek inandırıcı durmuyor (12 Ağustos). ++ Furious Seven (2015), hiper aksiyon, konu palavra (11 Ağustos). ++The Spoils Of Babylon Sea1 Ep 4, 5 ve 6'yı seyrettim (10 Ağustos). ++ Tuna ile Fant4stic'e gittik, ışığı yok, temposuz (9 Ağustos). ++ Far from the Madding Crowd (2015), başlarken karamsardım, beklentim yüksek değildi, o sebeple de olabilir, melodramatik dengesini beğendim (8 Ağustos). ++ The Spoils Of Babylon Sea1 Ep1, 2 ve 3'ü seyrettim (7 Ağustos). ++ The Woman in the Fifth, büyük potansiyeli varmış, dağılmış (6 Ağustos) ++ Kanal (1957), hep atladığım bir Wajda filmiydi, zamanı aşamadığını düşündürdü bana (5 Ağustos). ++ McFarland USA, Disney işi, spor filmlerinin bütün klişelerine haiz (4 Ağustos). ++ Silent Hill, nihayet seyrettim (3 Ağustos). ++ Kill Me Three Times (2014) eğlenceli film, cinai komedi (2 Ağustos). ++ Penny Dreadful Sea2 Ep.9 ve 10'u seyrettim (1 Ağustos).



1 yorum:

Çınar dedi ki...


TEŞEKKÜRLERR :)

Sevgiler

Related Posts with Thumbnails