Pazar, Şubat 01, 2015

Seyrüsefer Defteri 55




The Good Lie, insancıl bir film, hafif dökümanter, iyi niyeti olmasa seyredilmez (31 Ocak). + I Origins, güzel ve çarpıcı sahneleri var, ilginç diyelim (30 Ocak). + The Riot Club, baştan nereye gideceğini biliyorsun, genç ve zamane öfke için izliyorsun (29 Ocak). + My old Lady, bağımsız filmlerden, tiyatro uyarlaması havasında (28 Ocak). + The Little Death (2014) fena değil diyelim, ilişki komedisi, küçük hikayeler (27 Ocak). + St. Vincent (2014), insana iyi gelen filmlerden. Naomi döktürmüş, iyi oyunculuklar var (26 Ocak).+  Tuna ile 6 Süper Kahraman'a gittik, temposu ve niyeti iyi (25 Ocak). + Big Driver (2014), King'in kısa öyküsünden uyarlanmış, o sebeple seyrettim fazlası yok (24 Ocak). + NightCrawler, beklediğimden iyi çıktı, karakter başka türlü derinleşebilirmiş (23 Ocak). + War Story (2014), film derdini ve gerilimini anlatamıyor (22 Ocak). + This is Where I Leave You (2014) severim böyle aile toplaşmalarını, dökülmelerini, film vasat ama malzemesi bol, Jane Fonda bile var (21 Ocak). + The Smoke, Britanya tarzı suç hikayesi, olmamış-vasat altı kalmış ama kimi tripler yine de eğlenceli (20 Ocak). + The Trip to Italy, vır vır konuşan iki orta yaşlı adam ... yemekler, geyiğin harareti, sinema, kadınlar vs (19 Ocak). + The Guvnors (2014), ilginç film, potansiyeli var, bizim hiç anlatmadığımız şeyleri anlatıyor (18 Ocak). + The İdentical, kötü film, Elvis efsanesine bir salvo daha, peh peh (17 Ocak). + Jessabelle, kötüydü, nereye varacağını bilerek seyrettim (16 Ocak). + You're the Worst Sea.1 Ep. 9 ve 10'u seyrettim (15 Ocak). + Hector and the Search for Happiness, Woody Allen tarzı soft komedi diyelim, Avrupa işi (14 Ocak). + John Wick, bir Kore filmini hatırlatan aksiyon, şiddet opera ve balesi ( 13 Ocak). + You're the Worst Sea. 1 Ep. 7 ve 8'i seyrettim (12 Ocak). + The Admiral, Roaring Currents, Koreli gişe filmi, vasat (11 Ocak). + You're the Worst Sea.1 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (10 Ocak). + Rick and Morty Sea1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (9 Ocak). + Galavant Sea1 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (8 Ocak). +You're the Worst Sea.1 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (7 Ocak).+ Peaky Blinders Sea1 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (6 Ocak). + The Scorpion King 4 vasatın altına düşmüş, serüven klişesinde yapılmayacak hatalar yapmışlar (5 Ocak). +You're the Worst Sea.1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (4 Ocak).+ Peaky Blinders Sea1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (3 Ocak). + Galavant Sea1 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim, ilginç iş aslında (2 Ocak).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails