Perşembe, Ağustos 01, 2013

Seyrüsefer Defteri 37




+ Yine bir İstanbul yolculuğu (31 Temmuz). + Kosinski'nin Oblivion'unu Cruise oynadığı için seyretmeyecektim, dayanamadım. Uyarlama iyi, onemanshow kusursuzum narsizmi bayık olmuş yine. + About Cherry, zor bir konuya girip, çok insanla çok şey söylemeye çalışmış, dolanıp durmuş, mutlu son bile çıkarmış (30 Temmuz). + Luther Sea3'ü bitirdim, son bölümdeki Luther suçlaması zorlama olmuş, irtifa kaybettirmiş diziye (29 Temmuz). + Beware The Batman, animasyonu beğendim, ilgimi çeken bir seriyal olmuş + Strippers vs Werewolves, düşük zekâsını komediye bağlamaya kalkan retro trash film (28 Temmuz). + Swerve, tekinsiz kadın, sıcak hava, entrika, salak erkekler ve cinayetler klişesi (27 Temmuz). + İstanbul seyahati (26 Temmuz). + Vucut, çok kapalı mekân olmuş, gerçeklik vehmini kuramamış (25 Temmuz). + The Cilinic, abartılı bir gerilim, çabuk unutulacak bir ortalamada (24 Temmuz). + Horrible Bosses, mainstream komedi, orta yaşlı oyuncular, iş hayatı, patronlar, seks vs (23 Temmuz). + Silver Tongue, bana Lars Von Trier filmlerini hatırlattı, vasat buldum (22 Temmuz). + Zefir, alacakaranlık filmmiş, yavaş yavaş giderken ters köşe yapmışlar, o ilginçmiş (21 Temmuz). + The Beaver, Jodie Foster filmiymiş, Amerikan tarzı yaralarmız var filmi (20 Temmuz). + Temmuz ayının en iyi tarafı Luther'in 3.Sezonunun yayınlanması, ilk iki bölümü seyrettim, nefis (19 Temmuz). + Attack the Block, komedi aksiyon, Uzaylılar Güney Londra'da... Ergen muhabetleri güzel, iddiasızlığı bakımından seyre değer (18 Temmuz). + Faster, bir intikam aksiyonu, trash abartısı ve gereksiz bir kiralık katil teferruatı var, iyi olabilecekken vasat olmuş (17 Temmuz). + Restless, kült olabilecek bir kulpu varmış, oyuncu seçiminden diyaloglara varıncaya kadar irtifa kaybetmiş (16 Temmuz). + Caligola, bütün zamanların en çok para harcanan saçmalığı olabilir (15 Temmuz). + Wasted on the Young, upper class ergen entrikası, clip estetiği, vasat (14 Temmuz). + 7 Virgenes, İspanyol filmi, kenar mahalle ergenleri, atmosfer güzel (13 Temmuz). + 30 Days of Night, iyi uyarlama olmuş, ancak seyrettim (12 Temmuz). + Eski Hikâye Ankara toplantısı-İstanbul yolculuğu, (10-11 Temmuz). + Hansel and Gretel, aksiyon filmi, bilgisayar oyunu süratinde (9 Temmuz). + Mutlu Aile Defteri, beklentilerimin aksine iyi değilmiş, gazino kalabalığı olunca hikâyeyi toparlama telaşı filmin önüne geçiyor (8 Temmuz). + Me and You, Bertolucci filmi, hatırlanmayacak. Edebiyat uyarlamasıymış, ergen dünyasına yolculuk yaptığı için hoşuma gitti (7 Temmuz). + Best Firend Forever, kısa film gibi. Brea Grant işi, grafik roman havasında, seyreden anlar (6 Temmuz). + Our Girl (2013), Londra klostrofobisi bakımından ilginç ve belgeselci (5 Temmuz). + G.I.Joe Retaliation, video oyunu sığlığında (4 Temmuz). + Evil Dead, başlangıcı sevdim, gerisi türün klişeleriyle dolu, tempolu (3 Temmuz). + The Following'teki olağanüstülük beni sarmadı, galiba biraz daha gerçekçi olmasını bekliyorum (2 Temmuz). + Golden Boy, bizim televizyonlar için içerik arayanlara göreymiş, biri alır ve uyarlar nitekim (1 Temmuz).


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails