Salı, Ekim 16, 2018

Derya Sayın'dan




Kütüphanemi taşırken, "göç temizliği" yaparken bir sürü unuttuğum ayrıntıyla karşılaşıyorum. Derya Sayın, sanıyorum Serüven için el yazısıyla bir mektup göndermiş bana. İkibinli yılların başı olmalı, madden sıkıntı içinde olduğunu duymuş, üzülmüştüm. Hemen üstüne bir vesile oldu, bir dergi işi için aracılık etmiştim, etmek de istemiştim. Dergidekileri sahiden uğraşarak ikna ettiğim için bunu anlatıyorum, "ünlü değil" diye itiraz etmişlerdi, sersemlerdi, kızarak hatırlıyorum, en az üç saat dil dökmüştüm. İyilik yaptığımı filan düşünmüyorum, Derya'nın naif dünyasının fark edilmesini istediğim için yapmıştım bunu. Derya ile tanışmıyorduk, teşekkür etmek için aramıştı. Uzun bir telefon konuşmasından sonra bana bu mektubu göndermiş, yaptığı işlerle, hissettikleriyle ilgili bir yazı yazmış, mektup demek yanlış olur. Bir hediye, bir karşılık vermek istemişti galiba.

Üç yıl olmuş onu kaybedeli.

1 yorum:

Beyaz Yakalı dedi ki...

Güzel emanetlerdir eski mektuplar..

Related Posts with Thumbnails