Cumartesi, Ağustos 01, 2015

Seyrüsefer Defteri 61




Slow West (2015), ilginç bir western (31 Temmuz). ++ Get Hard, Will Ferrel komedisi, yine iyi değil+ Just a Gigolo (1978), sevdiğim ortamlardan, ilk büyük savaş sonrasında Berlin'de geçiyor, Bowie değil Kim Novak ilginç. David Hemmings filmi (30 Temmuz). + Yine bir İstanbul seyahati (29 Temmuz). ++ Madame Bovary (2014), ben beğendim bu uyarlamayı (28 Temmuz). ++ True Detective Sea.2 Ep. 5 ve 6'yı seyrettim (27 Temmuz). ++ Cut Bank, hikâyesiyle bir Coen filmini andırıyor (26 Temmuz). ++ My Mistress (2014) bildik bir hikâye ama oyunculukları beğendim, filmi kurtarmışlar (25 Temmuz). ++ Wuthering High School (2015) bayık bir ergen soap operası diyelim, yine de iki güzel sahnesi var (24 Temmuz). ++ Ayın kötü filmi: Avengers Grimm ++ Diana, Leydi Di yorumu, tv filmi, hayli vasat (23 Temmuz). ++ Contrband, zamana karşı hızlı kurguyla ilerleyen sahneler, entrikanın önüne geçmiş, seyrediliyor o ayrı (22 Temmuz). ++ Penny Dreadful Sea2 Ep.7 ve 8'i seyrettim (21 Temmuz).++ Şevkat Yerimdar, Balat delikanlısına Angara ayarı vermek garip olmuş (20 Temmuz). ++ Olur Olur Bal Gibi Olur, güzel bir Kayserili var, gerisi dizi reçetesi ve sinema işi argo (19 Temmuz). ++ Penny Dreadful Sea2 Ep.5 ve 6'yı seyrettim (18 Temmuz). ++ A Good Marriage, Stephen King'in kısa hikâyesinden uyarlanmış, kısa kalmalıymış (17 Temmuz). ++ Shameless (Bez Wstydu, 2012), Polonya filmi, iyiymiş, potansiyeli varmış, ilerleyememiş (16 Temmuz). ++ Intensies (1976), Japon abartısı, ilginç sahneleri var, meşhurmuş bilmiyordum; Mulheres (1981), Brezilya filmi, Pasolini'nin hikâyesindenmiş, derin vasat (15 Temmuz). ++ Masters of Sex Sea.2 11 ve 12'yi seyrettim (14 Temmuz). ++ Intimacy (2001), ilginç anlatılmış, bence iyi uyarlama olmuş (13 Temmuz). ++ True Detective Sea.2 Ep. 3 ve 4'ü seyrettim (12 Temmuz). ++ Ayın nostaljik seks komedileri Lady Jail, İspanya'dan, L'Ingenua, İtalya'dan (11 Temmuz). ++ Penny Dreadful Sea2 Ep.3 ve 4'ü seyrettim (10 Temmuz). ++ Masters of Sex Sea.2 9 ve 10'u seyrettim (9 Temmuz). ++The Gunman, iyi oyuncularına rağmen hayli vasat, oyuncuları inanmamış (8 Temmuz). ++ Penny Dreadful Sea2 Ep.1 ve 2'yi seyrettim (7 Temmuz). ++ İstanbul seyahati (6 Temmuz). ++ All Out (1991), vasat bir Alman gişe filmiymiş (5 Temmuz). + La derniére femme, biraz da nostaljiyle yeniden seyrettim (4 Temmuz). ++ True Detective Sea.2 Ep. 1 ve 2'yi seyrettim (3 Temmuz). ++ Blackhat (2015), hacker hikayesi, vasat altı (2 Temmuz). ++ Run All Night (2015) Unforgiven tınısından gitse bir şey çıkacakmış, derinleşememiş, dümedüz tempo demişleri onu da hakedememişer (1 Temmuz).



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails