Perşembe, Ekim 02, 2014

Seyrüsefer Defteri 51



The Grand Budapest Hotel, Zweig aurasına benzememiş, sarkastik, handiyse Tim Burton mizahı taşıyor (30 Eylül). + Rush, Lauda-Hunt rekabetinin hikayesi (29 Eylül). + Pozitia Copilului, final müthiş (28 Eylül). + Outlander Sea1 Ep1 ile Ray Donovan Sea1 Ep 12 'yi seyrettim (27 Eylül). + The Prince, poz ve palavra aksiyonu (26 Eylül). + Carrie, ilkinde daha iyi oyunculuk vardı, bunda abartı aşikarlaşmış(25 Eylül). + Ray Donovan Sea1 Ep 10 ve 11 'i seyrettim (24 Eylül). + Elysium, ortalama bir BK (23 Eylül). + Breaking The Girls (2013) vasat bir noir entrika + Cat Run 2 (2014) Vay canına ikincisi çevrilecek kadar ticari bir şeymiş seyrettiğim (22 Eylül). + Recep İvedik 4, televizyonun mizahını yapmasına şaşırdım (21 Eylül). + Three Night Stand (2013), sakin bir mizahı var, ciddileşmese Woody Allen filmi olabilirmiş (20 Eylül). + Kite, anime uyarlaması, başarılı denemez (19 Eylül). + Ray Donovan Sea1 Ep 8 ve 9'u seyrettim (18 Eylül). + The Last Days On Mars (2013), araştırma ekibine bakteri bulaşır, birbirlerini öldürürler, yavaşlığı gerçekçi, aksiyonu bildik (17 Eylül). + Köksüz, bir on dakika daha olmalıymış, daha iyi olurmuş (16 Eylül). + X-Men Days of Future Past (2014) klişe hikaye, epeyce narsist ama temposu iyi (15 Eylül). + Behzat Ç., Ankara Yanıyor'u seyrettim (14 Eylül). + My Man is a Loser (2014) vasat bir tv işi, orta yaş evllilik komedisi + Ai no uzu tuhaf film, çağ yangını, daha iyi anlatılsaymış başka bir şey olurmuş (13 Eylül). + Adult World, grafik roman havasında klişeleri var, bir kaç sahnesi güzel (12 Eylül). + Very Good Girls, oyuncular biraz daha genç olsaymış ergen filmi olarak ilginç olabilirmiş (11 Eylül). + Ray Donovan Sea1 Ep 6 ve 7'yi seyrettim (10 Eylül).+ Mr.Pip (2012) güzel film, Lloyd Jones uyarlaması (9 Eylül). + Sürgün İnek, tribüne oynamış, siyasi tavır komedinin önüne geçmiş, mejaj şeysi olmuş (8 Eylül). + Ray Donovan Sea1 Ep 4 ve 5'i seyrettim (7 Eylül). + Zellwood (aka Deadly Weekend), haftasonu tatiline çıkan güzel kız ve oğlanlar maaile katil olan bir ailenin kurbanı olur (6 Eylül). + A Million Ways to Die in the West, sevimli ama biraz eski, biraz da pek komik olmayan bir film (5 Eylül). + Divergent, uyarlama, her sene devamı çekilir türden seriyal, finali ben klişeyim diye bağırtılmış (4 Eylül). + Antboy, sevimli bir çocuk filmi (3 Eylül).+ Godzilla, nostaljik olmuş, en çok da müziği, film vasat (2Eylül). + Yeni Sin City ilki nasılsa öyle, büyük laflar, uzatılmış sahneler, kendine hayran film (1 Eylül).


 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails