Pazartesi, Mayıs 02, 2011

Seyrüsefer Defteri 10

+ Tuna'yla Alfa ve Omega'yı seyrettik. Vasattı (30 Nisan). + Los Borgia'yı seyrettim, dizisi ne zaman yapılır diyordum. O da başlamış galiba (29 Nisan). + Kill the Irishman, belgeselci bir dil denemişler. İkinci sınıf bir film ama Ray Stevenson'u özlemişim (28 Nisan). + Creepy çıkmış, güzel bir tıpkı basım olmuş (27 Nisan). + The Killing'i izlemeye başladım, güzel dizi (26 Nisan). + The Be All and End All dokunaklı sahneleri var (25 Nisan). + Caveman hakkında bir yazı yazdım (24 Nisan). + Bugün 23 Nisan, Funda'nın doğum günü (23 Nisan). + Tarık Zafer Tunaya'da bir konuşmam vardı (22 Nisan). + İstanbul seyahati, Merhamet toplantısı (21 Nisan). + Mor Menekşeler'i revize ettim. + Conan Kimmerya'yı okudum, fırsat bulursam bir şey yazarım diye düşünüyorum (20 Nisan). + Tuncer Erdem hakkında yazdım (19 Nisan). + Yeni bir edebiyat uyarlaması, Kötü Yol'u okudum (18 Nisan). + Peanuts, Happiness is a Warm Blanket (2011) animasyon olarak çok zayıf, espriler zaten uyarlama (17 Nisan). + Tuna'yla Winnie the Pooh'u seyrettim. Her zamanki ölçüsündeydi (16 Nisan). + New York'ta Beş Minare'yi seyrettim. Teknik olarak söylenecek bir şey yok. Sırıtan oyuncular, hep aynı şeyi oynayan oyuncular, herşeyi çözmek isteyen senaryo bir yerden sonra batıyor insana (15 Nisan). + Merhamet bitti (14 Nisan). + Akşam Bizim Büyük Çaresizliğimiz'in Ankara galasına gittim. Roman güzel hayat güzel (13 Nisan). + Merhamet... (12 Nisan). + Bugün Camp Estetiği üstüne konuştuk derste, fırsat bulabilsem şu konuda bir şeyler yazabilsem (11 Nisan). + Merhamet'i yazmaya başladım (10 Nisan). + Tuna'yla Rio'ya gittik, yine bir uçma hikâyesi (9 Nisan). + İzmir'deydim, Dokuz Eylül'de, Güzel Sanatlar Fakültesinde Genç Beyin Fırtınası etkinliklerinde konuşmacıydım. Eş dost gördüm, yeni insanlar tanıdım, hava değişikliği iyi geldi. Dönüş uçağını az daha kaçırıyordum, hoh hoh adrenalin! (8 Nisan). + Truands'ı seyrettim, averaj film ama güzel kotarılmış sahnelere sahip (7 Nisan). + Deli Gücük 3 için çalışmaya başladım, yeni senaryolar ve yeni siparişler (6 Nisan). + The Last Godfather adlı bir komedi filmi seyrettim, vasat olmakla birlikte bir kaç tipleme çok başarılıydı (5 Nisan). + Halide Edib'in Handan'ını okuyorum (4 Nisan). + Gorajun'u okudum (3 Nisan). + Yine bir senaryo işi... Nereye varacak ben de merak ediyorum (2 Nisan). + Eco'nun Çirkinliğin Tarihi derlemesini okuyorum (1 Nisan).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails