Cumartesi, Ağustos 10, 2019

Numara İptali


Geçtiğimiz yıl, İletişim Yayınlarından emekli olarak ayrılırken editörlüğüm sırasında kullandığım telefon numaramı değiştirmiş ve yeni numaramı çevreme duyurmuştum.

Bu değişikliği niye yaptım derseniz, yeni bir iş hayatına başlamak ve doğrusu, yıllara dayalı bir "telefon yorgunluğundan" kurtulmak istiyordum.

Diğer yandan eski numaramı kullanmamakla birlikte elimde tutmuş ve en az "yirmi" yıldır kullandığım bir numara olduğundan bilerek bekletmiş ve kapatmamıştım. Üzerinden bir yıl geçtiği için 554 ile başlayan eski numaramı artık kapatıyorum.

Yeni numaramı bilmeyen "sevdiklerim" olabilir, özelden yazarak isteyebilirler.

Eşe dosta, yakınlara ve yaptığım işlerle ilgili iletişimim olan arkadaşlara duyurulur.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails