Cuma, Eylül 02, 2011

Seyrüsefer Defteri 14

+ Just Go with it, bir kaç espri gayet güzel. Klişe bir romantik aşk komedisi, seyrediliyor (31 Ağustos). + St. Trinian's 2: The Legend Of Fritton's Gold, çok anladığım türden bir film değil. Teenage girl animelerini andırıyor. İnatla seyrettim (30 Ağustos). + Memleket Meselesi, güzel diyalogları, iyi oyunculukları var ama tuhaf bir kıssadan hisse aksaklığı taşıyor (29 Ağustos). +Space Battleship Yamato denizaltılı savaş filmlerini andırıyor, bazen hızlanıyor ama epeyce ağır aksak (28 Ağustos). +Bölüm bitti, ben de bittim (27 Ağustos). + Perihan Mağden-Son Yazılar'ı okudum, eski bir kitabı. Edebi bir öfke...(26 Ağustos). + Source Code, melez bir film. Pek çok başka filmi andırıyor, Güzel bir aşk filmi demek daha doğru... Asıl hikâye, benim sevdiğim bir trük, biteviye edit ediyorsun. + Mor Menekşeler çekimleri başladı, önemli gün (25 Ağustos). +5.Bölümü yazmaya başladım (24 Ağustos). + Mor Menekşeler'in revizyonları, küçük küçük yazılar (22 Ağustos). + Mor Menekşeler okuma provası için Eskişehir'deydim, çok konuşmak zorunda kaldığım bir gündü (22 Ağustos). + Forbrydelsen'i seyretmeye başladım. The Killing'in orijinali... 2.Sezonu beklemeyedim (21 Ağustos). + Arabalar 2'ye gittik Tuna'yla. Mcqueen'in ağırlığı neredeyse yok, Mater filmi olmuş, o ilginçti. İlk filmi izleyenlerin büyüdükleri düşünülmüş. Filmden önceki Toy Story kısa filmi güzeldi (20 Ağustos). + Mor Menekşeler 4.bölümü bitirdim, güzel bir Cumartesi olacak... (18-19 Ağustos). + Ayaşlı ile Kiracıları'nı okudum. Cinselliğin kıyısında ergen buhranları gibi geldi. Çok dolaylı anlatılmış (17 Ağustos). + Pirates Of the Caribbean On Stranger Tides'ı nihayet seyrettim. Entrikası eksilmiş, atışmalı gevezeliği azalmış ve aksiyonu zayıflamış diyebilirim (16 Ağustos). + Mor Menekşeler 4.Bölümü yazmaya başladım, arada kısa bir sinema yazısı bile çok zor geldi (15 Ağustos). + Günün kısa filmi: Deus Irae, biraz korku ve biraz devamı var havası (14 Ağustos). + Mor Menekşeler, Eskişehir seyahati, mekan turu (13 Ağustos). + Büyülü Rüzgar 105-106'yı okudum. Güzel entrika olmuş, ikinci bölüm ilki kadar iyi çizilmemiş (12 Ağustos) + Brighton Rock, Graham Greene uyarlaması. Sıradan bir cinayetten psikolojik bir derinlik çıkartmak Greene'i zaten başka bir yazar yapıyor, iyi uyarlama, iyi oyunculuk (11 Ağustos). + The Passion of Joan of Arc (1928), Bergman'ı etkilemiş, bunu görebiliyorsunuz (11 Ağustos). + Mor Menekşeler 3.bölüm bitti, yorgunluktan uyuyamadım (10 Ağustos). + Tuna'yla Şirinler'e gittik, çok beğenmedim (9 Ağustos). + Womb, iyi anlatılmış sahneler var. Yorgunken seyredebileceğim filmlerden (8 Ağustos). + Teen Wolf dizisinin ilk bölümüne baktım. Alacakaranlık dizisi olmuş, halbuki orijinlerden biriydi (7 Ağustos). + Mor Menekşeler 3.Bölümü yazmaya başladım (6 Ağustos). + Cowboys and Zombies, korku western mi demeli? Bu zombilik hastalık olsaydı yandığımızın resmiydi, yayılma hızları felaket. Zombiler bizi ye-me-sin!! (5 Ağustos). + Cat Ballou Forever Jane! Neşeli Lee Marvin(4 Ağustos). + Bad Teacher, tipik sitcom kötülüğüne dayanıyor. Kötü öğretmen "temiz" öğretmenlerle gırgır geçiyor vs. Mainstream cool'luk (3 Ağustos). + Prince Achmed (1926) dönemi için ilginç bir animasyon. Bugün için insana uzun ve naif geliyor ama zeka pırıltılarıyla dolu, yokluğu zorlamışlar (2 Ağustos). + The Boondock Saints, naif, sarkastik, iyimser, iyi sahneleri olan teenage zekalı bir mafya filmi (1 Ağustos). + Ankara dönüşü bana hep uzun geliyor, Mor Menekşeler mesaisi başlıyor (31 Temmuz). +

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails