Cuma, Eylül 09, 2011

Bilinçaltı 16

1 yorum:

sibel aloğlu dedi ki...

Merhabalar;
Ben Yıldız Teknik Üniversitesi Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Bölümünde doktora öğrencisiyim.
Bir süredir kitaplarınızı ve internet üzerinden (Serüven, Derin Hakikatler) çalışmalarınızı beğeniyle takip ediyorum.
Lisans yıllarımdan bu yana karikatürlerin ve çizgi romanların anlattıkları, düşündürdükleri ilgimi çeken konular oldu.
Bu noktada da sizin yazdıklarınızı okumak hem çok keyifli hem de çok öğretici oldu.
Ben doktora tezi olarak Meşrutiyetten 1960'a kadar mizah dergilerinde "Kadın" konusunu çalışmak istiyorum.
Tabi şu an sadece düşünme ve ön araştırma aşamasındayım.
Bu konuda "Şehre Göçen Eşek" bana oldukça yön gösterici oldu ve affınıza sığınarak bu konuda sizin birikimlerinizi ve fikirlerinizi almak istedim.
Yapılan tezler üzerinden ve internet üzerinden makaleleri tarayarak konunun çalışılıp çalışılmadığını, ya da hangi temelde ele alındığını araştırdım.
Böyle bir doktora tezi çalışması yapma noktasında sizin fikirleriniz benim için çok önemli.
Teşekkürler.
İyi çalışmalar..

Not: Uzun zamandır internet üzerinden Levet Cantek adına herhangi bir iletişim adresine ulaşmaya çalışıyorum ama herhangi bir iletişim bilgisine ulaşamadım.Ekşi sözlükte bu bloğun Levent hocaya ait olduğu yazıyordu. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Related Posts with Thumbnails