Çarşamba, Eylül 07, 2011

Mor Menekşeler

Bir süredir dizi senaryoları yazıyorum. Yakında TRT1'de başlayacak Mor Menekşeler adlı bir dizim var. 1950 yılında, Ankara'da Eskitepe adlı bir mahallede geçiyor hikaye. Geçtiğimiz günlerde Eskişehir'de süren çekimlere gittim, seti ziyaret ettim, fotoğraf oradan...Yönetmen Serdar Akar'la konuşuyoruz... İnsanın yazdığı şeyleri birilerinin oynaması biraz tuhaf bir duygu, henüz alışamadım...Kafanızda bir karakter tahayyül ederken birden o rolü bir oyuncu oynuyor ve siz o saatten sonra o oyuncuyu düşünerek yazmaya başlıyorsunuz, o da tuhaf...

14 yorum:

Mami dedi ki...

Eskitepe neresi hocam?

Levent Cantek dedi ki...

Şehrin kıyısında, isyankar bir mahalle...
Öyle işte bilader...

Hayal Kahvem dedi ki...

Tuhaflıklar hissetmek hoştur Levent Cantek. Hayırlısı olsun diyelim.
Diziyi takip edelim...

Levent Cantek dedi ki...

Teşekkürler

Ali dedi ki...

ekip mi var tek başınıza mı yazıyorsunuz?

Levent Cantek dedi ki...

Tek başıma, anlaşma öyle... Belki ileride bri ekip kuracağım. Çünkü ağır bir iş

Anlayan Adam dedi ki...

Yürü be abi...Ben şahidim

Anlayan Adam dedi ki...

Klarnet güzeldi be usta

Levent Cantek dedi ki...

Eyvallah, güzel dediğin biraz komik biraz hüzünlü olacak usta...Gerisi bol sirke limon...Günün güzel geçsin

Adsız dedi ki...

Güzeldi...

Raşit Ülkü dedi ki...

Levent bey, senaryoyu siz yazıyorsanız eğer farkındasınız değil mi müthiş bir iş yapıyorsunuz. İsminizi ilk kez duydum. Unutmayacağım demeyeceğim çünkü artık unutulmayacak işler yapacağınıza kesin gözüyle bakıyorum.

Levent Cantek dedi ki...

Çok teşekkür ederim, gününüz güzel geçsin...

Garmendia dedi ki...

Levent hocam bu diziye defalarca tekrar başladım ve her seferinde tekrar bitirdim.

Benim için gerçek bir başyapıt ..

Bir karakter ile ilgili sorum var size. Dizide ''Uncu'' diye bir karakter var. Ekşi sözlükte Mor Menekşeler başlığında bazı yorumcular bu karakter ile İlhan Cavcav'a atıf yapıldığını söylemiş.

Bunun doğruluk payı nedir? Senarist olarak size sormak istedim..

Bir de dizideki her kabadayının gerçek hayatta bir karşılığı var gibi görünüyor.

Fakir Şükrü karakterinin karşılığını çok merak ediyorum. Araştırdım ama bulamadım.

Yeğeni Dedo'nun gerçek hayattaki karşılığı Boşnak Muharrem. Peki amcası Fakir Şükrü'nün gerçek hayattaki karşılığı kimdir?

Bu iki sorumu yanıtlarsanız çok sevinirim ..

Levent Cantek dedi ki...

Çok teşekkür ederim, şöyle bir huyum var, yaptığım işleri tekrar okuyamıyor, tekrar izleyemiyorum, geçmiş gitmiş oluyor, o sebeple işin kendisini de konuşmayı pek istemiyorum... sonuçta bir hikaye anlattım, bütün hikayeler gibi biraz doğru, biraz yalan, biraz abartı içeriyor. Selamlar

Related Posts with Thumbnails