Salı, Mart 01, 2011

Seyrüsefer Defteri 8

+ Love and Other Drugs'ı seyrettim. Bildik bir aşk komedisi gibi başlıyor. Parkinson hastalığı ve ilaç satıcıları dünyasına bakan bir yönü de var. Hathaway, bu filmdeki rolüyle Oscar törenlerinde yer almış, bu anlaşılıyor (28 Şubat). + Camelot adlı bir dizi başlamış, ilk bölümüne baktım. Spartacus erotizmi diziyi etkilemiş o aşikar, diğer yanıyla Merlin mainstream havası da hissediliyor. James Purefoy sarkastizmini severim, Roma'dan sonra tekrar izlemek güzel geldi (27 Şubat). + Nilüfer'in düetlerini dinliyorum bir kaç gündür... Bu denli kalabalık bir kadro olunca iyi-kötü-vasat ayrımı yapıyorsunuz ister istemez. Genel olarak iyi bir piyasa albümü (26 Şubat). + Bugün iyi haberler duydum. Mor Menekşeler galiba olacak! Ağrı sızı bir yana sevindim buna. Mekan tespiti için eski Ankara turu yaptık, 1993'ten beri görmediğim insanlarla karşılaştım (25 Şubat). + Taş kaybolmuş, filmlerde ve ultrasonda çıkmadı. Peki bu acılar niye Muazzez? (24 Şubat). + Anadolu'nun Kayıp Şarkıları, güzel şarkı ve sahnelerle dolu. Yerel şarkıcıların söyledikleri üzerine yüklenilmiş ritm müziği her zaman hoş durmamış (23 Şubat). + Due Date, Todd Phillips filmi. Robert Downey ve Zach biraraya gelmişler. Vasatın üzerinde bir komedi...(22 Şubat). + Next Three Days, iyi başlayan, o başlangıca göre farklı gelişen bir hikaye. Bana tam olarak ne olacağına karar verememiş bir film gibi geldi. Lara Brennan, sinema için iyi bir yüz, keşfedemediğimi sanmıştım, meğerse ilk filmiymiş (21 Şubat). + Prensesin Uykusu iyimser bir film, bir şeyden dolayı güzelse sırf bu yüzden güzel. Animasyonlar başarılı olmuş (20 Şubat). + Vampire Circus (1972) filmini seyrettim, yapım tarihini bilmesem bile yetmişli yıllarda çekilmiş diyebilirdim. Etkileyici bir kaç taşra sahnesi var...(19 Şubat). + Pak Panter, son zamanlarda seyrettiğim en kötü yerli film. Gerçekten kötü bir senaryosu var, hele bir finali var, bu kadar mı olur dedirtiyor, yazık edilmiş (18 Şubat). + The Tourist bir gişe filmi, finali en baştan farkediyorsunuz. Angelina eldivensiz sahneye çıkamaz olmuş (17 Şubat). + Eyvah Eyvah 2'yi seyrettim. İlki kadar başarılı değil, senaryo bir yerde dağılıyor ama yine sevimli bir film çıkmış (16 Şubat). + Boardwalk Empire'ı nihayet bitirdim, ağrılarım sürüyor, Tuna iyileşiyor (15 Şubat). + Rıfat N.Bali'nin yeni kitabını, Tabutluklar, Sansaryan Hanı ve iki Emniyet müdürü'nü bitirdim (14 Şubat). + Usta ile Margarita hakkında bir yazı yazdım (13 Şubat). + Böbrek taşım harekete geçti, korkunç bir ağrıyla geceyarısı acile gittim. Bildiğim ağrılardan (12 Şubat). + Tuna, hastalandı, kuzum süzüldü, bronşit olmuş (11 Şubat). + Iceberg (2005) tuhaf, sarkastik, alegorik... (10 Şubat). + Galip Tekin albümü güzel olmuş (9 Şubat). + Andrew M.Butler'in Film Çalışmaları kitabını okuyorum, birinci sınıf öğrencileri için iyi bir kitap (8 Şubat). + Berardi-Milazzo'nun Filipin'de Bir Adam'ını okudum. Kısa hikaye, olgun bir derinlik (7 Şubat). + Zonad adlı bir komedi seyrettim, dar kadrolu komedilerden, vakit geçirtiyor. Sakil bir cinselliği var, National Lampoon-Playboy havasında (6 Şubat). + Gullivers Travels (2010) mainstream aile komedisi olmuş (5 Şubat) .+ Mor Menekşeler'in bölüm özetlerini bitirdim (4 Şubat). + Night of a 1000 Cats'i (1972) seyrettim, çook kedi vardı, vasatın altındaymış (3 Şubat). + Dracoola'yı seyrettim, Ahmet Yılmaz senaryosu... Vasat... Dil oyunları ve argo dışında pek birşey yok... (2 Şubat). + Detective Dee and the Mystery of the Phantom Flame (2010) filmini seyrettim. Çok fazla bilgisayar var, bazen güzel bazen yapay duruyor. Polisiye opera olmuş, ana hikaye başka türlü anlatılsa güzel gerilim hikayesi çıkarmış (1 Şubat).

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails