Çarşamba, Haziran 01, 2022

Otomobil uçar gider

Yetmişli yılların sonunda çıkmış olmalı, içinde bir tarih belirtilmemiş ama tarz olarak o yılları andırıyor. Gayet güzel bir kitapmış, sürücü eğitimlerinde kullanılabilirmiş...Hürriyet, uyarlayarak bir tercüme yaptırmış, yani içeride Can, Ayşe ve Dayısı var... Saf saf sorular soruyorlar, Dayı da akıllı uslu tüyolar veriyor. 

Ben çizgileri çok beğendim, genellikle bu tür "eğitici" yayınların çizerleri pek parlak değildir, çünkü iyiler yüksek telifle daha önemli çizgi romanlarda çalışırlar. Bu kez öyle olmamış, çizer(ler)imiz tatlı talı betimlemiş, çizmiş(ler)...

Ben araba sevmem, dünyaya verdikleri zararı filan hiç konuşmayalım, araba karşıtıyım diyerek uzatmayayım, ama kitap güzelmiş, dallayıp durdum, otuz yıl önce illa lazım olacak diye ehliyet alırken (çok şükür lazım olmadı) elimin altında olsaydı dikkatle okurdum. 

Bir ara vaktim olsa da, çizgi roman olarak üretilmiş bu türden "eğitici" albümleri derlesem... diye hayal ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails