Cumartesi, Mart 23, 2024

bıdbıd

Dün akşam sosyal medyada dolanırken eski gazeteci bir arkadaşımın bir başka genç kadın gazeteciye gösterdiği flörtöz tivit cevaplarını gördüm, sonra dikkat kesildim, baktım, arkadaşım gemiyi azıya almış, emekli amcaların market kasiyerlerine yürümesi gibi, her genç kadın gazetecinin tiviter beğenicisi olmuş. Hoşuma gitmedi, erkeklerin yaşlılığı zor oluyor, bu ergenlik yeniden mi zuhur ediyor filan düşünmeye başladım.

Sonra, önce "bana ne" dedim, sonra "hayat çok zor, başetmeye çalışıyor" filan anlamaya çalıştım. 

E sonra ne yaptım, genç kadın gazeteciye baktım, hoş bir genç kadın, adını hiç duymamıştım, ünlülerle röportaj yapıyormuş, baktıkça şunu fark ettim, ünlülerin yüzde altmışını tanımıyorum, kim oldukları hakkında tek bir fikrim yok, röportajı yapanı, kasiyer avcısı arkadaşım olmasa hiiç görmeyeceğim... 

Yahu dedim asıl sen amca olmuşsun, her şeye bıd bıd... 

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails