Perşembe, Mart 21, 2024

Ben sadece karikatürümü çizdiririm

Eğlenceli bir çizgi romandır Zehir Hafiye, Alman menşeli, Manfred Schmidt imzalı asıl adı Nick Knatterton olan çalışma bizde de sevilir ve taklit edilirdi. Haliyle ilk olarak Milliyet Çocuk'tan hatırlıyorum, doğrusu esprileri ve hikayelere olan yaklaşımı itibariyle pek çocuklara göre değildi ama sonuçta çizgi roman nasıl algılanıyordu ki... 

Fırsat oldu, tekrar okuyorum diyelim, yukarıdaki espriyi sevdiğim için paylaşayım istedim. Zehir Hafiye, işte denk düşüyor, bir ressam hanımefendiyle rastlaşıyor, (hep telaşlıdır, hep bir yerden yere koşar) onun yanından ayrılırken...benim çok sevdiğim türden bir espri patlatıyor, reel hayatla (!) çizgi romanın hayatını karşılaştıran tatlı bir gönderme... "Ben sadece karikatürümü çizdiririm"

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails