Cuma, Nisan 17, 2020

Üniforma


Resimdekiler kim bilmiyorum,  ilk kadın subaylardan olduğu için mutlaka bulunabilir ama bunu öğrenmek galiba o ölçüde ilgimi çekmiyor... Beni cezbeden ikilinin duruşları, moda deyimle vücut dilleri...

Hep yaptığım gibi kim olduklarına dair bir hikaye uyduruyorum... Bana karı-koca gibi geldiler çünkü...

Saç kesimlerine bakılırsa otuzlu yıllar ortası olmalı...Sonradan fark ettim, arkada çatıda subay şapkası da duruyor...Saçlar, arkadan bağlanmış ve kısa, taranma biçimi filan... Komutanımız şapkasız mı görünmek istenmiş acaba... fotoğrafçı da önermiş olabilir...

Subayın teftişe hazır erkeksi duruşu ve gözünü -kameraya- dikmesi, beyfendinin kenarda-resmin odağında olmamak için yere doğru bakması ve bir koluyla karısına dokunması-sarılması...

Mesafeli ama karısını kollayan, kendisini "kurtaran" bir jest gibi duruyor. "Evde kimin sözü geçiyor" esprisi mutlaka yapılmış olmalı... Hep bir açıklama, hep bir savunma, geçiştirme... Kolay değil, istisnai bir çift olarak ilgi çekmişlerdir.



1 yorum:

Yaşam Atölyesi dedi ki...

Yazınızı çok beğendim basarilarinizin devamını dilerim kendi blog sayfama beklerim her zaman
http://yasamatolyesii.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails